6.12.2013





حسن روحانی، رئیسجمهوری منتخب ایران، در نخستین پیام خود به مناسبت پیروزیش در انتخابات ۲۴ خرداد ماه تاکید کرد به عهدی که با مردم ایران بسته است «وفادار میماند».
رئیسجمهوری منخب ایران با تبریک به شهروندان ایرانی به خاطر «مشارکت معنادار» آنها در انتخابات، آن را « گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت بر پایه اعتدال و اصلاح و تدبیر» نامید.



در حالی که هنوز نتیجه قطعی انتخابات ریاست جمهوری در ایران اعلام نشده، وزیر دفاع اسرائیل با اشاره به «بیاهمیت» بودن این انتخابات برای کشورش چنین اظهار نظر کرد که رهبر ایران رئیس جمهور را تعیین میکند.

ژنرال موشه یعلون همچنین گفت که نتیجه انتخابات در ایران هیچ «تغییری در پی نخواهد داشت».



شادی طرفداران حسن


گزارش ها حاکی است پس از اعلام پيروزی حسن روحانی در انتخابات رياست جمهوری، طرفداران وی در خيابان های تهران به شادی پرداخته و در خیابان ولی عصر راهپیمایی کرده اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، صد ها نفر از طرفداران حسن روحانی، رئيس جمهور منتخب، با تجمع مقابل ستاد انتخاباتی وی در خيابان کريمخان تهران، شادی خود را از اين انتخاب اعلام کردند


















جان کری، وزیر خارجه آمریکا، در بیانیهای که ۲۵ خرداد منتشر شد، با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران گفت «ما شجاعت ایرانیان را که در این فضا پای صندوقهارفتند میستاییم» و «برای گفتوگو و تعامل با دولت و مردم ایران» برای رسیدن به راهحلی سیاسی  آمادهایم.








 ۲۴خرداد ماه ۱۳۹۲ 
عرب گرایان اسلامی
برابر با ۲۴ جون ۲۰۱۳ 
میلادی



يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران ساعت هشت بامداد امروز در ۶۰ هزار شعبه اخذ رای در سراسر ايران آغاز شد؛ بيش از ۵۰ ميليون نفر واجد شرايط شرکت در انتخابات هستند. انتخابات شوراهای شهر نیز همزمان در حال برگزاریست.


علی مطهری، نماينده اصولگرای مجلس گفته است، تعدد نامزد ها در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری ايران باعث شده است تا امکان تعيين نتيجه اين دوره انتخابات از قبل وجود نداشته باشد.


 نه مكتب ايرانی
سعيد جليلي ديروز در ديدار با اقشار مختلف مردمي مرکز استان کهگيلويه و بويراحمد در محل مصلاي امام خميني اين شهر اظهار کرد: امروز همه آنها مي گويند ايران قدرت بين المللي است که آن را با گفتمان انقلاب و مردم به دست آورديم و هر چقدر به اين اصول نزديکتر شويم پيشرفت مان زيادتر مي شود. جليلي از موقعيت ايران به عنوان خيبر ياد کرد و گفت: تا پشت خيمه دشمن رفته ايم ولي عده اي با ترفند ترديد مي خواهند ملت را در موضع نااميدي قرار دهند.
    وي به حماسه سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: به پشت خيمه دشمن رسيديم و دنيا به عظمت ايران اعتراف کرد که عده اي با فتنه مشکل ايجاد کردند. جليلي به مشکل دوم اشاره کرد و گفت: کساني خواستند با انحراف و زاويه با رهبري در مسير ملت توقف ايجاد کنند و در زماني که جمهوري اسلامي با اسلام شناخته مي شود مکتب ايراني را معرفي کردند و دست دوستي به سوي کشور صهيونيستي دراز کردند.
    نامزد يازدهمين انتخابات رياست جمهوري از ضلع سوم سخن به ميان آورد و گفت: عده اي به ميان جريان ترديد هستند که بايد اجازه ترديدافکني را از آنها گرفت.
  
عکسها به انتخاب تنه نزن دات کام

 از رضا شاه بزرگ
 تا خمینی و از خمینی تاکنون
 / ببینیم و مقایسه کنیم 







طرح « کراوات اسلامی » به تصویب رسید





۳ روز مانده تا انتخابات، مصلحتها



طرحی از هادی حیدری، شرق











همزمان با انتقاد وزارت خارجه از آمانو

استاندار تهران گفته است که بعضی از ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاستجمهوری ایران "از محلی که برای تبلیغات مجوز داشتهاند، فراتر رفته و قانون را رعایت نکردهاند." او گفت که گزارش تخلفات اخیر این ستادها
به مراجع قانونی ارائه شده است




اردوغان مجبور به مذاكره
 با معترضان شد






لباس شخصی ها وارد کارزار شدند


هما فلاح در فهرست دولتی ها؛ 
زهره حقیقی در فهرست ایستادگی


گزارش اورشلیم پست از تناقض 
گوئی هائی درباره نیروگاه هسته ای
باز هم اختلاس در بیمه *
شنیده شده است اخیراً در برخی شعبههای تهران و کرج 
یک شرکت بیمه، اختلاسی به مبلغ بیش از ۶ و نیم 
میلیارد تومان صورت گرفته است.




*ائتلاف سهگانه و ۹ نماینده





طبق سازو کار طراحی شده  برای ائتلاف سهگانه قرارشده است اعضای این ائتلاف هرکدام سه نماینده معرفی کنند که تاکنون دونفر از اعضای این ائتلاف نیروهای خود را مشخص و منتظر تصمیم گیری فرد سوم این ائتلاف هستند تا در نهایت طبق سازو کار اعلام شده از سوی این ائتلاف نامزد نهایی مشخص شود.

*نمایش وارونه  پرچم 

ایران برای تخریب چین
اخیراً نعمیه اشراقی به بهانه روز تولدش عکسی از خود در فیس بوک منتشر کرده بود که در آن پرچم ایران به طور وارونه بر روی میز کار وی قرار داشت که خواهرزن محمدرضا خاتمی در توجیه این اشتباه در ابتدا از حضور «ناخواسته» پرچم وارونه در عکس پوزش خواسته اما در ادامه اعلام کرده این پرچم ساخت کشور چین بوده و وی برای نشان دادن ضعف چینیها به «عمد» این پرچم وارونه را نشان داده است.

بی.بی.سی، علت بازداشت 
جمعی از فعالان رسانهای
شنیده شده است یکی از دلایل بازداشت تعدادی از فعالان رسانهای روزنامههای شرق،آرمان،بهار،اعتماد و خبرگزاری ایلنا ارتباط گیری با رسانه‌‌های بیگانه و تلاش برای شرکت در بخش آموزش خبرنگاری، عکاسی، نحوه فیلمبرداری با موبایل از زوایای گوناگون و چگونگی مونتاژ تصاویر و ارسال به بی بی سی  بوده است.

   باج مجلس و دولت به بساز بفروش ها


کودکان کار حتی در آمار هم نمیآیند

















قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۷۶:
- چیکاری می کنی؟
چمچاره... به تو چه مربوط؟
هیچی... همینطوری می خواستم ببینم به کی رای می دی؟
من؟ عمرا گول اینا رو بخورم... اینا رفتنی هستن...
ببین کی دارم بهت می گم
گول کیا رو؟
همین آخوندا دیگه... الان برداشتن یکی رو علم کردن که مردم بکشن پای صندوق رای... ولی کور خوندن...رفتنی هستن...ببین کی دارم بهت می گم
یعنی منظورت اینه که خاتمی و ناطق مثل همن؟
معلومه که مثل همناینا همشون مثل همنیکی از یکی بدتر، یه وقت خر نشی بری رای بدیااااااااینا رفتنی هستن...
  ببین کی دارم بهت می گم
- خب من فکر می کنم خاتمی یه تفاوتایی با ناطق داره... برای...
خائنِ وطن فروشِ مزدور... بهت می گم اینا هیچ فرقی باهم نداااااااااارن... تمام
ولی...
جاسوسِ اطلاعاتیِ قاتلِ نفوذی... اومدی رای برای این آخوندا جمع کنی؟
نه... فقط می گم شاید...ادامه







امیر خجسته نماینده مردم همدان و یکی از طراحان طراح تحقیق و تفحص از بنیاد شهید، "عدم شفافیت مالی، وجود شائبه های مختلف در بخشهای اقتصادی بنیاد و کشف اختلاس ۱۵ میلیارد تومانی" در بنیاد را از جمله دلایل پی گیری این طرح در مجلس دانسته است.
وی "حیف و میلبیش از ۱۷۰ میلیارد تومان از دارایی های بانک دی (وابسته به بنیاد شهیدو "سوء مدیریت شدید در بخش درمانی جانبازانرا از جمله دیگر دلایل پی گیری این طرح عنوان کرده است.









روسیه به ایران یک سیستم موشکی دیگر پیشنهاد کرد


آمریکا اعلام کرد سازمانهای اطلاعاتی آن کشور «اطمینان» یافتهاند که دولت سوریه در جنگ داخلیش با نیروهای مخالف، از سلاحهای شیمیایی مانند گاز سارین استفاده کرده است.






کهنسالترین مرد دنیا، روز چهارشنبه ۱۲ جون ۲۰۱۳ در ژاپن و در سن ۱۱۶ سالگی درگذشتبنا بر گزارشها این مرد با نام «ژیرومون کیمورا» به علت کهولت سن بامداد چهارشنبه در بیمارستانی درکیوتو درگذشتبر اساس کتاب رکوردهای جهانی، گینس، پس از مرگ یک زن ۱۱۵ ساله در آمریکا، در ماههای گذشته، این مرد ژاپنی، کهنسالترین فرد زنده در جهان بوداین مرد ژاپنی به مدت چهل سال در اداره پست کار میکرده و ۷ فرزند دارد و ماشا الله تا بخواهید هم نوه و نتیجه و نوه های نوه ها و نتیجه ها ی نتیجه ها را تا اخرین لحظات زندگیش میدیده و از انان لذت میبرده است!.




No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information