1.16.2015












עורך ראשי דוד פאחרי




















כ״ו בְּטֵבֵת תשע״ה
 26th of Tevet, 5775
  • 17th of January 201
  • بیست و هفتم دیماه ۱۳۹۳ 
    در ایران اشغالی


תורה והפטרה







                





פעם שודד דרכים עצר נוסע ותבע ממנו את כספו באיומי אקדח. "אל תירה!" אמר הנוסע. "אתן לך את כספי. אבל אני מבקש ממך טובה. אם אגיע הביתה בידיים ריקות, אשתי לעולם לא תאמין ששדדו אותי ותאשים אותי שבזבזתי את כספי על הימורים או על משקאות חריפים ותכה אותי ללא רחמים. אנא עשה לי טובה ותירה כמה כדורים דרך כובעי כדי שאוכל להוכיח לה שהתעכבתי שלא באשמתי".







האיש הקטן במלכות יהודה, שראה את חורבן 

משפחתו, עמו וארצו, והגיע עם הגולים לבבל 

 תהה
איך קרה לעם ה' ומקדש ה' שבר כזה,
 מיד ממלכה עריצה?

***********************







הפשיטה בברלין, הבוקר (צילום: רויטרס)









 ()










 (צילום: ישראל ברדוגו)


"המדריכים בבתי היתומים היו לוקחים את הבשר בשביל הכלבים שלהם, והילדים נשארו רעבים" (צילום: ישראל ברדוגו)
. 
"המדריכים בבתי היתומים היו לוקחים את הבשר בשביל הכלבים שלהם, והילדים נשארו רעבים"
"כשמדברים על ישראל ועל 'מצב סוציו-אקונומי נמוך', זה גן עדן לעומת מה שקורה כאן" (צילום: ישראל ברדוגו)
 
"כשמדברים על ישראל ועל 'מצב סוציו-אקונומי נמוך', זה גן עדן לעומת מה שקורה כאן"
"אני רוצה שהם יגיעו ויבנו את החיים שלהם בישראל, ואני מאמין שאם הם עברו את מה שעברו, ושרדו - הם יצליחו כאן בגדול" (צילום: ישראל ברדוגו)
"אני רוצה שהם יגיעו ויבנו את החיים שלהם בישראל, ואני מאמין שאם הם עברו את מה שעברו, ושרדו - הם יצליחו כאן 



"זה הזמן של מוזיקאים שחזרו בתשובה. אני כבר לא רוצה להישאר במוזיקת רחוב". עידן דוד ()
"זה הזמן של מוזיקאים שחזרו בתשובה. אני כבר לא רוצה להישאר במוזיקת רחוב". עידן דו


הזדעזעתם ממחיר חלקות הקבר ששילמו
 משפחות הנרצחים בפיגועהם קיבלו
 "מחיר מבצע". החברה-קדישא מציעה
 "קבורה בכוכיםחינם אין כסףאבל
סוכני החלקות הפרטיות עטים על 
האבלים בשעתם הקשה,
 ומציעים להם שני מטרים -

עשו להם "מחיר מבצע". אתם תשלמו יותר. קברי הרוגי הפיגוע, בירושלים (צילום: גיל יוחנן)

עשו להם "מחיר מבצע". אתם תשלמו יותר. קברי הרוגי הפיגוע, בירושלים

הפרסשניתן בשותפות עם משרד ראש
 הממשלה ויו"ר הסוכנות היהודיתנועד 
להכיר "במחויבות לערכים יהודיים ולמדינת
 ישראל". נתן שרנסקי: "הוא אמנם לא הבליט
 את יהדותו אך לא שלל אותה"





ארכיון










נתניהו בבית הכנסת בפריז, השבוע




***************



הרב שרון שלום  
 (צילום: AFP)
 (צילום: AFP)

 ()

 ()














המוסלמי שהציל, לסאנה בטילי (צילום: לה פריזיאן)

המוסלמי שהציל, לסאנה בטילי 


מזכ"ל חיזבאללה נסראללה (צילום: AFP)

מזכ"ל חיזבאללה

ספק רב אם אירופה תשנה את גישתה  (צילום: חיים צח, לע"מ)

ספק רב אם אירופה תשנה את גישתה


ממשלת איראן מודאגת: צעירים עוקפים את 
האיסור על יחסי מין לפני הנישואים ע"י 
חתונה זמנית, אפילו לשעה. משרד
 הנוער ישיק אתר דייטינג "מוסרי








 ()



   (צילום: עופר בודינגר)







אנשי הסרט הקצר "איה" הופתעו והתרגשו
 מהמועמדות לאוסקר. "הוכחנו שאפשר לחלום",
 אמרה מיכל ברזין, שיצרה את הסרט עם
 בן זוגה עודד בינון. "לישראל מגיע לזכות", 


עודד בינון ומיכל ברזיס עם אולריך תומסן בצילומי "איה" ()

עודד בינון ומיכל ברזיס עם אולריך תומסן בצילומי "איה" 







ליה איסקוב. רק טיפול ניסיוני בארצות הברית יציל את חייה ()

ליה איסקוב. רק טיפול ניסיוני בארצות הברית יציל את חייה


באיזו שעה אתם באמת רעבים? (צילום: shutterstock)

באיזו שעה אתם באמת רעבים? 





דייסת שיבולת שועל. משביעה ומורידה רמות כולסטרול (צילום: shutterstock)

דייסת שיבולת שועל. משביעה ומורידה רמות כולסטרול


השתל החדש. התקווה היא שיסייע להורדת 10% ממשקל הגוף ()






מחלקת העסקים (צילום: קטאר אייר )

מחלקת העסקים 



מדעמעורבות –  בעלי חיים 







האחות הבוגרת מיכל לידרמן והאחות הצעירה ליאם לוי


 (צילום: חטיבת דובר המשטרה)



קשישים רבים מבלים את הימים הקרים ספונים 
לבדם בביתם, ללא יכולת לצאת החוצה, הן מפאת 
הקור ולעיתים בשל מצבם הבריאותי. מתנדבי 
הקרן לידידות מחלקים להם מענק חימום 
ומתארחים בביתם כדי להפיג מעט את הבדידות













"סקסטינג" הפך למצרך נפוץ בקרב בוגדים ובוגדות (צילום: shutterstock)

"סקסטינג" הפך למצרך נפוץ בקרב בוגדים ובוגדות

אוכלים ביחד, לא מרימים את הראש מהטלפון (shutterstock)

אוכלים ביחד, לא מרימים את הראש מהטלפון 


יש לי חמש דקות לעבור על כל השיחות פייסבוק שלה עד שהיא תחזור (צילום: Shutterstock)

יש לי חמש דקות לעבור על כל השיחות פייסבוק שלה עד שהיא תחזור


אני רק אבדוק שאתה בריא (צילום: shutterstock)
אני רק אבדוק שאתה בריא
























אני וסבתא (קרדיט: Shutterstock)
אני וסבתא






גני עירייה. 34 זאטוטים עם גננת וסייעת (צילום ארכיון: יריב כץ)

גני עירייה. 
34
 זאטוטים עם גננת וסייעת


השיחות הכי טובות הן סביב השולחן (צילום: shutterstock)

השיחות הכי טובות הן סביב השולחן 






 (צילום: ירון ברנר)


 (צילום: ירון ברנר)


 (צילום: ירון ברנר)



 (צילום: רפי אהרונוביץ')



 (צילום: ענת טל)

 (צילום: ענת טל)
 
 (צילום: ענת טל)

 (צילום: מיכל וקסמן)
 (צילום: מיכל וקסמן)
 
 (צילום: מיכל וקסמן)
 
 (צילום: מיכל וקסמן)
 (צילום: מיכל וקסמן)

 (צילום: מיכל וקסמן)

 (צילום: מיכל וקסמן)
 (צילום: מיכל וקסמן)

 (צילום: מיכל וקסמן)





שבוע טוב ומבורך
















No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information