6.01.2013







ژن بی حجابی و شش دلیل مذکور
بهترین راه این است که اول همه زنان ایرانی را با واکسن حجاب واکسینه کرده و بعد با چهار تا شش بمب اتمی که تولید آن برای حفظ حجاب ضروری است، کل جهان را به شرایط مناسب برای حجاب تبدیل کنیم. مرگ یک بار، شیون هم یک بار.




ابراهیم نبوی


در همان سالهای اول انقلاب، خبری خواندم که یک طلبه قمی موفق شده اتومبیلی اختراع کند که با آب، بله، فقط با همین آب خوردن معمولی، حرکت می کند و این طلبه قصد داشت که از این طریق ایران را به خودکفایی برساند و پدر کلیه استکبار جهانی که بخاطر بنزین مسلمین جهان و علی الخصوص قم را تحت ستم قرار می دادند، اول با مشت محکمی به درک واصل کند و بعد به زباله دانی تاریخ بیاندازد.
وقتی اوایل کار این موضوع را شنیدم، با خودم فکر کردم طلبه مذکور حتما آدم احمقی است و چون هیچ اطلاعاتی ندارد، یا اطلاعات کمی دارد، چنین فکری می کند. بعدا متوجه شدم که حماقت در این ماجرا نقش دارد، ولی نه به شکلی که من فکر می کردم. فرض کنید که شما پول ندارید و دوست دارید پول داشته باشید. ضمنا حوصله کار کردن هم ندارید. ضمنا یک احمق را می شناسید که پول زیادی دارد. چه می کنید؟ درست است. من هم جای شما باشم همان کار را می کنم. سر او را کلاه می گذارم و پولش را می گیرم. البته الزاما اسم این کار کلاهبرداری نیست. کمااینکه الآن بخش مهمی از جنگ روانی و حرکت فرهنگی و توسعه اسلام و دیپلماسی عمومی در کشور ما توسط همین آدمهایی که من و شما فکر می کنیم کلاهبردار هستند انجام می شود. چند نمونه از کلاهبردارانی که در حال حاضر از این موارد پول در می آورند به شما معرفی می کنم.
مثلا دولت اعلام می کند ما می خواهیم جمعیت ایران در ده سال به سیصد میلیون نفر برسد. یک دفعه یک خانم و آقای چادری می روند به دفتر رئیس جمهور که این درخواست را کرده و به او می گویند که دارند یک ژن را کشف می کنند که وقتی واکسن آن را به مردم خوب و سر به راه بزنید، بچه های هفت قلو می زایند و در مقابل واکسنی را کشف کرده اند که وقتی آن را به زن های بدحجاب بدهید بچه دار نمی شوند. بعد هم یک جدول ترسیم می کنند و ثابت می کنند که با همین وضع ایران در عرض ده سال می تواند 300 میلیون جمعیت داشته باشد که 98 درصد ( یا بقول خبرگزاری فارس 63 درصد آن) حزب اللهی توپ باشد. آقای رئیس جمهور که از همان لحظه اول می داند که این زن و شوهر کلاهبردار هستند، به آنها انواع کمک مالی را می کند تا پروژه شان را عملیاتی کنند. حتما می پرسید چرا؟ چرا ندارد که، خیلی طبیعی است که یک رئیس جمهور حزب اللهی باید همه تلاش اش را برای پیشرفت علمی کشور بکند.
یا مثلا یک دختر شانزده ساله پیدا می شود و در حالی که پدرش که قبلا نه بار به دلایل مختلف دستگیر شده، ادعا می کند که می تواند توی زیرزمین خانه شان اورانیوم غنی سازی کند. معلوم است که یک رئیس جمهور که هفته ای چهار روز دلاور هسته ای است، به این جوانی که برای حسین بن علی و آلبرت انشتین خون گریه می کند، کمک مالی می کند. ارث باباش که نیست. بالاخره باید بخشی از پولی که اختلاس نمی شود صرف پروژه های علمی شود. مگر چه خطری دارد؟ اصلا کی این پروژه ها را شمرده و دیده و بررسی کرده؟ وزیر علوم خودش سارق علمی است، انتظار دارید به یک کلاهبردار خودی کمک نکند؟ این حرف ها را که از خشتکم در نمی آورم، بقول معروف " دیدم که می گم". به طرف گفتم عزیزم تو که دیپلم هم نداری، چطوری به عنوان دکتر تاریخ فلسفه درس می دی؟ می گفت: چی کار کنم؟ اگر بخوام برم درس بخونم باید کلی هزینه کنم، پول ندارم. به آن یکی می گفتم: عزیز دل برادر! تو که می گوئی علی خداست، چطوری می نویسی ولی فقیه اصل دین است؟ گیلاس اش را می انداخت بالا و می گفت: سید! با یک مشت الاغ چکار باید کرد؟ من اگر سی تا کتاب چاپ کنم، پول این مقاله را نمی گیرم. ول کن بینیم بابا.



همین می شود که یکهو خبرگزاری 63 درصدی فارس می نویسد که " برای نخستین بار در تاریخ بشریت، ژن عامل بیحجابی کشف شد." کی کشف کرد؟ " خانم الهام غلامحسینی دانشجوی دانشگاه جامعة الزهرا با کمک همسرش، آقای رجب فاطم زاده که او نیز دانشجوست و در دانشگاه امام صادق تحصیل می کند، موفق به این کشف بزرگ شدند." برای چی؟ چون "  یکی از دغدغههای همیشگی مقام معظم رهبری، حفظ و رعایت ارزشهای اسلامی در کشور است. روی همین اصل، من و همسرم از سالها قبل به صورت مستمر اقدام به تحقیقات گستردهای در این زمینه کردیم." یعنی دندانهای طرف را شمرده و فهمیده باید چطوری و از کجا پول در بیاورد. سووال تان این است که یعنی کسی متوجه این حقه بازی نمی شد؟
خانم الهام حسینی که ژن بی حجابی را کشف کرده، گفت: " اواخر سال هشتاده و سه بود که ما به نتایج بسیار مهمی رسیدیم و تقریبا مطمئن شده بودیم که به زودی ژن عامل بیحجابی را کشف خواهیم کرد اما متاسفانه دیگر پولی برایمان باقی نمانده بود. پس از این که سرمایهشخصی ما تمام شد به نهاد ریاست جمهوری که آن زمان در دست اصلاح طلبان بود مراجعه کردیم و گفتیم که ما چنین تحقیقاتی را دنبال کردهایم و چیزی تا نتیجه دادن آن هم باقی نمانده و تنها چیزی که از شما میخواهیم این است که اندکی بودجه در اختیار ما قرار بدهید اما با کمال تاسف بایستی بگویم که شخص رئیس جمهور وقت، وقتی متوجه منظور ما از انجام تحقیقات شد نه تنها کمکی به ما نکرد بلکه دستور به تعطیلی آزمایشگاه و روند تحقیقات داد این در حالی بود که ما در آستانهکشف ژن عامل بیحجابی بودیم." پس نتیجه می گیریم که بالاخره همه احمق نیستند، ولی همانطور که خداوند زمین را از هر نوع بشری خالی نمی گذارد، همیشه احمقی از راه خواهد رسید و به حقه بازها کمک خواهد کرد.
الهام خانم در این مورد گفت: " تقریبا یک سالی از این قضیه گذشته بود که یک روز چند نفری از نهاد ریاست جمهوری به خانهما آمدند. شخصی که بعدا فهمیدم برادر دکتر احمدی نژاد هستند به من گفتند که ما کاملا در جریان تحقیقات گذشتهشما هستیم و میدانیم که اصلاح طلبان چه خیانتی در حق شما و کشور کردهاند. برادر رئیس جمهور به من گفتند که شخص دکتر احمدی نژاد خواستار این هستند که ما مجددا تحقیقات خودمان را ادامه بدهیم. به دستور دکتر احمدی نژاد بلافاصله آزمایشگاهی مدرن با تمامی امکانات در اختیار ما قرار داده شد. ما بلافاصله دست به کار شدیم و در کمتر از یک سال توانستیم ژن عامل بیحجابی را کشف کنیم."


الهام خانم سووال مهمی در گفتگو با فارس پرسیده که: " شاید با خود بگوئید پس چرا این قدر دیر این کشف بزرگ اعلام شد؟" و به سووال چنین پاسخ داده که: " در حقیقت کشف ژن عامل بیحجابی دستاورد بزرگی بود اما به تنهایی کافی نبود. ما میخواستیم با کشف این ژن راهی برای خنثی سازی آن پیدا کنیم و همین موضوع هم سبب شد که خبر کشف آن تا به امروز به تاخیر بیفتد و البته امروز با افتخار میگوییم که علاوه بر کشف ژن عامل بیحجابی موفق به ساخت دارویی جهت خنثی سازی آن نیز شدهایم. این دارو فعلا بر روی ردهسنی زیر هفت سال آزمایش میشود و چنانچه انتظارات ما را برآورده کرد برای سنین بالاتر نیز ساخته می شود." یعنی از این پس مساله حجاب در کشور ایران حل خواهد شد. آن هم از ساده ترین راه. چرا باید تبلیغات بشود؟ چرا باید پلیس درگیر شود؟ چرا اصولا باید مواظب تهاجم فرهنگی دشمن باشیم؟ خیلی راحت، به زنان از همان هفت سالگی واکسن می زنیم، مشکل بی حجابی حل می شود. الهام خانم گفت: " دارو به زودی همراه با قطره فلج اطفال در طرحی ملی و به صورت گسترده در سراسر کشور توزیع خواهد شد."
البته دیدگاههای مختلفی در مورد راههای مقابله با بدحجابی و علل آن وجود دارد. آقای بنیانیان مسوول سابق حوزه هنری که علاوه بر نابود کردن حوزه مذکور در زمینه های مختلف دانشمند شناخته شده ای است، دیروز شش عامل موثر برای بی حجاب شدن زنان برشمرد. تمام این عوامل را ایشان شخصا با زبان مبارک خودشان گفته است و عمرا اگر من چیزی به آن اضافه کرده باشم.
1) نارسایی سازمانها و نهادهای فرهنگی: به عبارت دیگر سازمانهای فرهنگی جمهوری اسلامی چون نارسایی داشتند، زنان بی حجاب شدند.
2) بی توجهی به پیامدهای فرهنگی سازمانها و نهادهای غیرفرهنگی: یعنی کلا هم سازمانهای فرهنگی و هم سازمانهای غیرفرهنگی( مثل اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، نظامی ) همه در بی حجابی نقش داشتند.
3) توسعه و پیشرفت کشور( پیشرفت کشور عامل افزایش بی حجابی است.)
4) تهاجم فرهنگی غرب از طریق رسانه های مختلف گروهی.
5) وجود رشته علوم انسانی در دانشگاهها
6) پیشرفت علم و تکنولوژی در جهان( یعنی نه تنها پیشرفت علمی در ایران موجب رشد بی حجابی می شود، بلکه هر کسی در هر جای جهان هر چیزی کشف یا اختراع کند، زنهای ایرانی بی حجاب می شوند.)
راه حل ها: طبیعتا اگر ما علت های افزایش بی حجابی را از میان ببریم، بی حجابی هم کم شده و همه زنان کشور باحجاب می شوند، البته بهتر است علاوه بر توجه به اجرای موارد شش گانه زیر، زنان کشور واکسن الهام خانم را هم حتما تزریق کنند و یادآوری آن را هم بموقع بزنند که خیرش را ببینند.



اول: با توجه به اینکه ما دو جور سازمان کلا داریم، سازمانهای فرهنگی و غیرفرهنگی و هر دوی آنها عامل افزایش بی حجابی هستند، کلا این سازمانها باید متنفی شوند. یعنی اصولا کل سیستم فرهنگی و غیر فرهنگی کشور از بین برود.
دوم: توسعه و پیشرفت کشور باید بسرعت متوقف شود و حتی الامکان سعی کنیم اگر خدای ناکرده در این 34 سال پیشرفتی هم کردیم، به عقب برگردیم، مطمئن باشید راه دوری نمی رود.
سوم: مقابله با رسانه های خارجی، کلا هر رسانه ای اعم از اینترنت، تلویزیون، ماهواره، تلفن، موبایل و هر رسانه دیگری که از خارج از ایران قابل دسترسی است باید ممنوع شود. البته در بند اول گفته شد که این رسانه های فرهنگی داخل هم باید ممنوع شود.
چهارم: علوم انسانی باید بکلی از صحنه دانشگاهها حذف شود و به جای آن علوم حیوانی اعم از دامداری، دامپزشکی و جانورشناسی رایج شود.
پنجم: جمهوری اسلامی باید تلاش کند به هر نحو که می تواند مانع توسعه هر نوع پیشرفت علم در جهان شود، اگر خودش می تواند مستقیما، اگر نمی تواند از طریق کمک گرفتن از چین و روسیه، باید سعی کند این کار را بکند.
ششم: راه حل قطعی، به نظرم اگر بخواهیم هم سازمان های فرهنگی در ایران و جهان را از بین ببریم، هم جلوی پیشرفت علم را بگیریم، هم بطور مشخص مانع توسعه و وارد شدن علوم انسانی غربی شویم، بهترین راه این است که اول همه زنان ایرانی را با واکسن حجاب واکسینه کرده و بعد با چهار تا شش بمب اتمی که تولید آن برای حفظ حجاب ضروری است، کل جهان را به شرایط مناسب برای حجاب تبدیل کنیم. مرگ یک بار، شیون هم یک بار.

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information