12.23.2012







شیعه شدن اینشتین

توسط آیت الله العظمی

 بروجردی قدس سره 


ده درس بزرگ از البرت انیشتاین 
که خود را همطراز با خمینی و خامنه ئی
و معلمان انان مانند ایت الله بروجردی
یافته و به مذهب شیعه گرویده است
به انتخاب زهره حبیبی


۱ : كنجكاوی را دنبال كنید

"من هیچ استعداد خاصی ندارم. فقط عاشق كنجكاوی هستم"
چگونه كنجكاوی خودتان را تحریك می كنید؟
من كنجكاو هستم، مثلا برای پیدا كردن علت اینكه چگونه یك
شخص موفق است و شخص دیگری شكست می خورد.
به همین دلیل است كه من سال ها وقت صرف مطالعه موفقیت
كرده ام.
شما بیشتر در چه مورد كنجكاو هستید؟
پیگیری كنجكاوی شما رازی است برای رسیدن به موفقیت.

۲. پشتكار گرانبها است

"من هوش خوبی ندارم، فقط روی مشكلات زمان زیادی می گذارم"
تمام ارزش تمبر پستی توانایی آن به چسبیدن به چیزی است تا زمانی كه آن را برساند.
پس مانند تمبر پستی باشید و مسابقه ای كه شروع كرده اید را به پایان برسانید.
با پشتكار می توانید بهتر به مقصد برسید.

۳. تمركز بر حال

"مردی كه بتواند در حالی كه غذا مي خورد، با ایمنی رانندگی كند، از لذت
غذا خوردن  آنطور كه سزاوار آن هست بهره نمی برد"
پدرم به من می گفت نمی توانی در یك زمان بر ۲ اسب سوار شوی.
من دوست داشتم بگویم تو می توانی هر چیزی را انجام بدهی اما نه همه چیز.
یاد بگیرید كه در حال باشید و تمام حواستان را بدهید به كاری كه در حال
حاضر انجام می دهید.
انرژی متمركز، توان افراد است، و این تفاوت پیروزی و شكست است.

۴. تخیل قدرتمند است

"تخیل همه چیز است. می تواند باعث جذاب شدن زندگی شود. تخیــل به مراتب
از دانش مهم تر است"
آیا شما از تخیلات روزانه استفاده می كنید؟
تخیل پیشدرآمد تمام داشتههای شما در آینده است.
نشانه واقعی هوش دانش نیست، تخیل است.
آیا شما هر روز ماهیچه های تخیل تان را تمرین می دهید؟
اجازه ندهید چیزهای قدرتمندی مثل تخیل به حالت سكون دربیایند.

۵. اشتباه كردن

"كسی كه هیچ وقت اشتباه نمی كند هیچ وقت هم چیز جدید یاد نمی گیرد"
هرگز از اشتباه كردن نترسید چون اشتباه شكست نیست.
اشتباهات شما را بهتر، زیرك تر و سریع تر می كنند، اگر شما از آنها
استفاده مناسب كنید.
قدرتی كه منجر به اشتباه می شود را كشف كنید.
من این را قبل گفته ام، و اكنون هم می گویم، اگر می خواهید به موفقیت
برسید اشتباهاتی كه مرتكب می شوید را ۳ برابر كنید.

۶. زندگی در لحظه

"من هیچ موقع در مورد آینده فكر نمی كنم، خودش بزودی خواهد آمد"
تنها راه درست آینده شما این است كه در همین لحظه باشید.
شما زمان حال را با دیروز یا فردا نمی توانید عوض كنید.
بنابراین این از اهمیت فوق العاده برخوردار است كه شما تمام تلاش خود را
به زمان جاری اختصاص دهید.
این تنها زمانی است كه اهمیت دارد، این تنها زمانی است كه وجود دارد.

۷. خلق ارزش

"سعی نكنید موفق شوید، بلكه سعی كنید با ارزش شوید"
وقت خود را به تلاش برای موفق شدن هدر ندهید بلكه وقت خود را صرف ایجاد ارزش كنید.
اگر شما با ارزش باشید، موفقیت را جذب می كنید.
استعدادها و موهبت هایی كه دارید را كشف كنید.
بیاموزید چگونه آن استعدادها و موهبت های الهی را در راهی استفاده كنید
كه برای دیگران مفید باشد.
تلاش كنید تا با ارزش شوید و موفقیت شما را تعقیب خواهد كرد.

۸ . انتظار نتایج متفاوت نداشته باشید

"دیوانگی یعنی انجام كاری دوباره و دوباره و انتظار نتایج متفاوت داشتن"
شما نمی توانید كاری را هر روز انجام دهید و انتظار نتایج متفاوت داشته
باشید، به عبارت دیگر، نمی توانید همیشه كار یكسانی (كارهای روزمره) را
انجام دهید و انتظار داشته باشید متفاوت به نظر برسید.
برای اینكه زندگی تان تغییر كند، باید خودتان را تا سر حد تغییر افكار و
اعمالتان متفاوت كنید، كه متعاقبا زندگی تان تغییر خواهد كرد.

۹. دانش از تجربه می آید

"اطلاعات به معنای دانش نیست. تنها منبع دانش تجربه است"
دانش از تجربه می آید. شما می توانید درباره انجام یك كار 
بحث كنید، اما
این بحث فقط دانش فلسفی از این كار به شما می دهد.
شما باید این كار را تجربه كنید تا از آن آگاهی پیدا كنید.
تكلیف چیست؟ دنبال كسب تجربه باشید!
وقت خودتان را صرف یاد گرفتن اطلاعات اضافی نكنید.
دست بكار شوید و دنبال
كسب تجربه باشید.

.۱۰ :  اول قوانین را یاد بگیرید بعد بهتر بازی كنید

"اگر شما قوانین بازی را یاد بگیرید از هر كس دیگر
بهتر بازی خواهید كرد"
دو گام هست كه شما باید انجام بدهید:
اولین گام اینكه شما باید قوانین بازی كه می كنید را 
یاد بگیرید، این یك امر حیاتی است.
گام دوم هم اینكه شما باید بازی را از هر فرد دیگری
بهتر انجام بدهید.
اگر شما بتوانید این دو گام را حساب شده انجام دهید
موفقیت از آن شماست

شوخی و یا جدی

معنای ۱۳ جمله كلیدی پزشكان

 به انتخاب زهره حبیبی


این بیماری شما باید فوری درمان بشه:
یعنی من ماه بعد قراره برم مسافرت و 
معالجه این بیماری خیلی ساده و سود
آوره و بهتره زودتر ترتیبش رو بدم!

خوب بگید ببینم مشکلتون از کی شروع شد:
یعنی من از بیماریتون چیزی نفهمیدم و ایدهای
 ندارم و امیدوارم شما خودتون سرنخی به من
 بدین!

یک وقت دیگه از منشی برای
 آخرهای این هفته بگیر:
یعنی من امروز با دوستام دوره دارم،
 باید برم زودتر بزن به چاک!

هم خبرهای خوب و هم
 خبرهای بد براتون دارم:
یعنی خبر خوب اینه که من قراره یه ماشین
 جدید بخرم و خبر بد اینکه شما باید پول
 اونو بدین!

من به این آزمایشگاه اطمینان دارم بهتره
 آزمایش هاتون را اونجا انجام بدین:
یعنی من  ۴۰ درصد از پول آزمایش بیمارانی
 که به اونجا معرفی می کنم را میگیرم!

دارویی که براتون نوشتم 
داروی خیلی جدیدیه:
یعنی من دارم یه مقاله علمی می نویسم و 
می خواهم از شما مثل موش آزمایشگاهی
 استفاده کنم


اگه تا یک هفته دیگه خوب نشدید
 یه زنگ به من بزنید:
یعنی من نمی دونم بیماریتون چیه شاید 
خود به خود تا یک هفته دیگه خوب بشه!

بهتره چندتا آزمایش تکمیلی
 هم انجام بدین:
یعنی من نفهمیدم بیماریتون چیه
شاید بچههای آزمایشگاه بهتون
 کمک کنن!

ابن بیماری الان خیلی شایعه
یعنی این چندمین مریضیه که این هفته
 داشتم باید حتما امشب برم سراغ کتاب
 های پزشکی و درمورد این بیماری 
مطالعه کنم!

اگه این عوارض از بین نرفت
 هفته دیگه زنگ بزنید وقت بگیرین:
یعنی تا حالا مریضی به این سمجی 
نداشتم خدا را شکر که هفته دیگه 
مسافرتم و مطب نمیام!

فکر نمی کنم رفتن پیش فیزیوتراپیست
 فایدهای داشته باشه
یعنی من از فیزیوتراپیست ها نفرت دارم
 نرخهای ما رو شکستن!

ممکنه یک کمی دردتون بیاد
یعنی هفته پیش دو تا مریض از شدت 
درد زبونشون رو گاز گرفتن!

فکر نمیکنید این همه استرس 
روی اعصابتون اثر گذاشته باشه
یعنی من فکر می کنم شما دیوونه هستین
 و امیدوارم یک روانشناس پیدا کنم که 
هزینههای درمانتون رو باهاش قسمت کنم
















**********
جدی بگیرید ...
شب یلدا خرج نکنید 
 ولنتاین نگیرید 
 پارتی برگزار نکنید
 و به جای انان ... 
خرج زلزله زده ها کنید!
به انتخاب مهدی شکرانی
از اول محرم، یک ژست خوشگلي! راه افتاده بود

 در این فضاي مجازي که بجای نذری برای

 امام حسین علیه السلام، و
به جای هیأت ... محرم، به زلزله زده ها کمک کنیم؛
به جای صرف پول برای ساخت ضریح جدید امام 
حسین علیه السلام، به زلزله زده ها کمک کنیم!


بماند که زلزله زده ها هم آویخته بر عبای 

حسین علیه السلام هستند!

حالا محرم تمام شده
 و زلزله زده ها هم فراموش شده اند!!!



مدعیان به فکر مهمانیهای یلدا و استفاده صحیح و بهینه از تعطیلات در پیستهای اسکی یا سواحل خلیج فارس افتاده اند!

مدعیان محترم! بیاید یک کمپین بگذارید که هزینه ی یک ماه لوازم آرایشتون را خرج زلزله زده ها کنید؛
 هزینه ی چالوس رفتن و ویلا گرفتن را؛ هزینه ی کافی شاپ رفتن ها را ؛هزینه ی اسكي و اسب سواري را؛ یا سفرهاي دبي و انتاليا و را...
یک کمپین بگذارید که امسال پالتو و بوت نخریم و خرج زلزله زده ها کنیم!
اصلاً بیایید این دو ماه محرم و صفر، هزینه ی شارژ اینترنتتون را خرج زلزله زده ها کنید!
یا پول يك ماه بنزين ماشینتون كه تو خيابونها ميچرخيد را بدید و این یک ماه را با اتوبوس رفت و آمد کنید!
شب یلدا خرج نکنید و ولنتاین نگیرید و پارتی برگزار نکنید و خرج زلزله زده ها کنید!



باز هم لازمه مثال بزنیم که معلوم شه مشکل از وضعیت زلزله زده ها نیست و از شور و شعوری ست که حسین علیه السلام در جان مردم می ریزد و از آن می ترسید؟!!
و یک عده هم ظاهر زیبا و جذاب و بشر دوستانه ی! جملات شما را می بینند و باور می کنند و بهتون کمک می کنند در ترویج حرفاتون!
لم دادید کنار لپ تاپتون، کیک و قهوه تون را می خورید و برای اعتقادات مردمی نسخه می پیچید! مردمی که جان و مالشون را در راه حسین ابن علی علیه السلام می دهند؛  حتی ارمنیها و زرتشتی ها و یهودیها!

حالا همه ی امورات اقتصادی و خرج و دخل و ... درست شده، مونده نذری های ملت برای محرم و صفر!
انگار همه فهمیدند که هر چه داریم، از محرم و صفر داریم؛ به هر بهانه ای بر محرممان تیر می زنند...
اما فراموش کرده اند فرمایش رسول خدا(ص) را که فرمودند:
 ان لقتل الحسين حرارة فى قلوب المؤمنين لا تبرد ابدا...
 همانا این محبت و این شور حسینی در قلوب مومنین هرگز خاموش نخواهد شد. 


امتحــــــــــان
به انتخاب شادی
دانشنمدان متعقدند که مغز انسان فقط

به اول و آخر کملات توجه مکینه برای

هیمنه که تو تونستی این رو بخونی.......
حالا بگو چند تا کمله 
توی این جمله غلط بود؟؟؟



**********************

نیمی از تولید و مصرف 
تریاک در جهان 
در جمهوری اسلامیست




دو کار سخـت

به انتخاب زهره حبیبی

دو کار در این دنیا خیلی سخته...

اول اینکه موضوعی را که در ذهن توست در ذهن دیگری وارد کنی

دوم پولی را که در جیب دیگری است در جیب خود وارد کنی

اگر کار اول را خوب انجام دهی
 معلم هستی

اگر دومی را خوب انجام دهی
 بیزنس من و تاجر هستی


اگر هر دو را بخوبی

 انجام دهی

 زن هستی

و اگر هیچ یک از دو کار را 
نتوانی انجام دهی
میشی شوهر
***********
تمام کارهای مملکت 
روی دوش 
ما سه نفره 
به انتخاب ژالان

آواز غم غفلت !
اين نوشته دغدغه ي اين روزهاي من است . در نگارش آن مقيد به مرتبط سازي هنجارهايش نبودم و هر آنچه در من گذشت بيان كردم ... ادامه مطلب...


هنرمند با استعداد ژاپنی
 چو سان نقاشی هــــای
زیبایی را روی بدن افراد
می کشد که واقعا انسان
را در یک حس توهـــــــم 
بسیارعجیب فرو میبرد


به انتخاب مریم خزائلی

نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
نقاشی روی بدن
What a Beautiful World

Sent by Eliza Shadnia

به انتخاب الیزا شادنیا


دل نوشته ها
به انتخاب الیزا شادنیا 


خدایا من اگر بد کنم
..

تورا بنده دیگر بسیار است

..
تو اگر مدارا نکنی
..
مرا خدای دیگر کجاست ؟!!!


به یکـــــــدیگــر دروغ نگــــــویید
آدم اســـــت

باور مــــی کند

دل می بنــــدد . . . !

گدایان بهر روزی طفل خود را کور می خواهند
طبیبان جملگی مخلوق را رنجوی می خواهند
همیشه مرده شویان راضی اند بر مردن مردم 
بنازم مطربان را خلق را مسرور می خواهند.


cleardot.gif

حسابرس سرای فانی
 و خانم ایرانی 

به انتخاب الیزا شادنیا

خانم جان من فقط مامورم
به من گفتن بشمار
من هم شمردم
شما کلا ۱۱۰۳۰۵ رکعت دارید

ولی من همه را خوندم
نمی شه یه کاریش بکنی.

دست ما نیست به خدا. ولی چشم؛
 روندش می کنم. ۱۱۰۵۰۰ خوبه؟ 

عجب گرفتاری شدیم. من می گم همه 
 را خوندم. نمیخاد گرد بکنی. همان هایی
 که خواندم را بهم بده

عرض کردم. مبلتان چرمی بوده
یارو یافت آبادیه مبل ساز،
 چرمش را از چین وارد کرده.. 
اینها ذبح شرعی نمی کنن
چرم حکم مردار را داشته 
و نجس بوده. شما می نشستی
 روش؛ حواستان نبوده دستتون عرق.. 

من این هایی که می گی اصلا حالیم نیست.
 من همه اش را خوندم. یک جایی اشتباه 
کردی. از جام تکان نمی خورم 
تا درستش کنی

ببینید خانم فیلمش هست
ما از لحظه لحظه اعمالتون فیلم 
گرفتیم. ببینید

_ ای خدا مرگم بده. این چیه؟ 

_ بگذارید رد کنم اینجاش رو. خب
همین جا. ببین خانم اینجا که زوم 
کردم رو مبل نشستید و .. 

_ این منم؟ 

بله خانم. این هم همان مبلیه که.. 

چقدر چاق افتادم اینجا

چه عرض کنم؟
 می توانم کمی کنتراستش را بیشتر کنم
 ولی نرم افزارم قفل شکسته است،
 اسکیل را عوض نمی کند

_ آقا میشه این عکس را برام بریزی؟ 
خدا از حسابرسی کمت نکنه

_ فلش دارید همراتون؟ 

چه حرفی می زنی. من تازه یک ساعت
 پیش از قبر درآمدم. فلشم کجا بود؟ 
نمی شه بریزی رو سی دی

_ سی دی خام ندارم
بریزم ته این سی دی؟
 طوریش نیست؟ اعمال یک باباییه که 
در جنینی تلف شد
باقی سی دی خالیه

_ جا میشه؟ 

_ آره بابا. هر سی دی جهان
 آخرت ۷۰۰۰ گیگ جا دارد 

_ پس قربون دستت یک موزیکی 
چیزی هم بریز ته اش.  


بکارت ... نجابت .... وجدان
به انتخاب ژالان


گفت:بکارت یه چیز مهمیه واسه عروسی
گفتم:یعنی اگه نباشه دختر خرابه؟
گفت:نمیگم خرابه ولی نادرسته
گفتم:خود تو دنبال کسایی نیستی که 
تو زمان دوستی Open بوده تا 
باهاش سکس کنی؟
گفت:چرا ولی زن من باید بکارت داشته باشه
گفتم:نمیفهمم این چه معادله ای شده 
دنبال Open ها هستی بعد میخوای زنت
 بکارت داشته باشه؟تو خودت دنبال سکسی
 ولی زنت نباید سکس کرده باشه؟؟اگه
 اینجوریه تو هم نباید سکس کنی!
مخم نمیکشه چی میگی...
گفت:هرکسی یه نظری داره... من باید زنم 
سنگین باشه حتی اگه واسش ممکن باشه 
باید چادر سرش کنه
گفتم:یعنی نجابت یک زن رو فقط توی 
پرده ای تو لای پاهاش میبینی و سنگینی
 اون رو تو چادر سرش؟اگه پردشو دوخته
 باشه از کجا میخوای بفهمی؟
گفت:بستگی به وجدانش داره
گفتم:دم از وجدان میزنی و دنبال سکس 
با بی پرده ها هستی و زن با پرده میخوای...!
نمیدونم شاید من معنی وجدان رو نمیدونم..........

راه اهن چین
به انتخاب گل پسر

Description:
 cid:X.MA1.1323808223@aol.com
Beijing-Shanghai high-speed rail. Beijing departure station
Description: cid:X.MA2.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA3.1323808223@aol.com
Description:
 cid:X.MA6.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA7.1323808223@aol.com

The train speed is 350 km/hr
Description: cid:X.MA13.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA14.1323808223@aol.com

The crew to board the Beijing-Shanghai high-speed train.
Description: cid:X.MA16.1323808223@aol.com
Description:
cid:X.MA17.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA18.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA19.1323808223@aol.com
The crew staff are preparing food.
Description: cid:X.MA20.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA21.1323808223@aol.com
The trains have 1st class, business and VIP cars, as well as economy class of course.
There are also dedicated disabled areas, wheelchair accessible bathrooms and corridors.
Description: cid:X.MA22.1323808223@aol.com
Description:
 cid:X.MA23.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA24.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA25.1323808223@aol.com
Description: cid:X.MA26.1323808223@aol.com


No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information