10.15.2012







سیل بهشهر - عکس از فارس



به دنبال سانحه رانندگی شامگاه 
روز جمعه، ۲۹ متاسفانه
 ۲۶ نوجوان کشته و ۱۸ تن به 
شدت مجروح شدند












دولت اسرائيل يکشنبه در نشست هفتگی خود روز سه شنبه سوم بهمن ماه بيست و دوم ژانويه را به عنوان تاريخ برگزاری انتخابات پارلمانی زودتر از موعد مقرر اعلام کردانتظار می رود که مجلس اسرائيل دوشنبه بيست و چهارم مهر رسماً انحلال اين دوره خود را اعلام کند.







احمد وحيدى، وزير دفاع ايران روز يكشنبه ۲۳ مهرماه گفت: ما پرواز پهپاد حزب الله لبنان بر فراز اسرائيل را «حق طبيعى» آنان مىدانيم و اين كار نشان از «سستى و ضعف» آن چيزى است كه اسرائيل به آن «گنبد آهنين» مىگويد.
علیاکبر صالحی وزير خارجه ايران، روز يکشنبه پس از ديدار با اخضر ابراهيمی، نماينده ويژه سازمان ملل متحد و اتحاديه عرب در امور سوريه گفته که جمهوری اسلامی «پيشنهاد غير رسمی» خود را برای حل بحران سوريه ارائه کرده است.


ابراهیم نبوی
لازم نیست خیلی راه دوری برویم، برویم توی اتاق خواب، نگاهی به خودمان بکنیم و ببینیم آیا واقعا همین طور هست که می گوییم، یا همین طور نیست که می گوییم.
اول: آینده ایران ممکن است به چهار وضع ختم شود؛ حمله نظامی خارجی به ایران، انقلاب تهیدستان و پابرهنگان در ایران، اصلاح حکومت از داخل آن، ادامه همین وضعیت با کمی تغییر. یعنی چهار آینده بد. اغلب مردم ایران با حمله نظامی مخالفند، اغلب مردم هم با انقلاب مخالفند، هم احتمال وقوع آن را نمی دهند، جمع بزرگی از مردم با اصلاحات
ns_nikahang_01.jpg
نیک آهنگ کوثر
محمد موسوی خوئینیها گفت"امکان مشارکت در انتخابات برای اصلاح طلبان فراهم نیست" و "نشانه ای هم برای برون رفت از این وضعیت دیده



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information