3.02.2011













ناتالی پورتمن فارغ التحصیل دانشگاه هاروارد ، هنر پیشه اسرائیلی-امریکائي و برنده جایزه اسکار بهترین زن هنرپیشه سال ۲۰۱۱ را بیشتر بشناسیم
ناتالی هرشلاگ (به عبری: נטלי הרשלג) (زاده ۹ ژوئن ۱۹۸۱ در اورشلیم، اسرائیل) که به نام هنری ناتالی پورتمن شهرت دارد، از بازیگران اسرائیلی-آمریکایی سینما است. او با بازی در فیلم لئون در سن ۱۲ سالگی خود را به دنیای بازیگری معرفی کرد. وی همچنین در فیلمهایی نظیر سهگانه جدید جنگ ستارگان (در نقش پدمه آمیدالا)، کوهستان سرد، نزدیکتر، وی مثل وندتا و... ایفای نقش کرده است و چندین بار نامزد دریافت جوایز گوی طلایی و اسکار شدهاست. او در سال ۲۰۱۱ در هشتاد و سومین دوره مراسم اسکار برای بازی در فیلم قوی سیاه برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
او دانشآموخته دانشگاه هاروارد در رشته روانشناسی و کارشناسی ارشد همان رشته از دانشگاه عبری اورشلیم است.[۱] مقالاتی نیز در نشریات تخصصی روانشناسی و عصبشناسی به چاپ رسانده است.[۲] / ماخذ ویکی پدیا
خبر اخراج جان گالیانو، طراح مد بریتانیایی از شرکت کریستین دیور، موضوع روز دنیای مد است. آقای گالیانو به اظهار نظرهای یهود ستیزانه متهم شده. موضوعی که باعث شده این شرکت معروف فرانسوی، عذرش را بخواهد.
فیلم صحنه دستگیری موقت فائزه هاشمی، 

دختر هاشمی رفسنجانی و فحاشی به او
به انتخاب الف صاد شادمهر

رئیس قوه قضائیه ایران، به طور ضمنی از فحاشی به فائزه هاشمی، دختر اکبر هاشمی رفسنجانی، انتقاد کرده و گفته هتاکی به خانم هاشمی مستحق حد شرعی است. اشاره او به فیلمی بوده که به تازگی از فحاشی به خانم هاشمی در اینترنت منتشر شده. این واقعه حتی واکنش برخی از شخصیتهای محافظه کار را برانگیخته.




اقدام یک مسابقه رادیویی در زلاندنو که ازدواج با یک زن اوکراینی را جایزه خود اعلام کرده، با اعتراض فعالان حقوق زنان در این کشور مواجه شده است.

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information