12.18.2010









در حالی که باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، با انتشار بیانیهای حمله انتحاری در چابهار را محکوم کرده است، برخیمقامهای جمهوری اسلامی از جمله رئیس مجلس و وزیر کشور، آمریکا و سرویس اطلاعات مرکزی این کشور را به دست داشتن در این حملات متهم کردهاند. ادامه
امرو  شنبه، ۲۷ آذر، ۱۸ دسامبر،  روز جهانى مهاجران است.
مجمع عمومى سازمان ملل متحد در سال ۲۰۰۰  ميلادى ، همزمان با رشد ِ فزاينده شمار مهاجران در جهان،  اين روز  را  به نام آنها نامگذارى كرد.
هدف از برگزارى اين روز، جلب توجه ويژه دولتها و ارگانها و نهادهاى  غير دولتى به بالا بردن  سطح آگاهى عمومى از حقوق بنيادين مهاجران است.



سه ایرانی متهم هستند که با نقض قوانین تحریم های آمریکا مبالغ زیادی از طریق موسسه خیریه بنیاد کودک که در ایالت پورتلند مستقر است به ایران منتقل کرده اند.
  • کانادا خواستار آزادی «فوری» رهبران بهايی در ايران شد
  • وزیر امور خارجه کانادا، با محکوم کردن دوباره ادامه بازداشت هفت تن از رهبران بهایی در ایران، یک بار دیگر از جمهوری اسلامی خواسته است، آنها را «فوراً» آزاد کند. وی همچنین تاکید کرده است: این افراد ۲۸ ماه را در شرایط سختی در زندان سپری کردهاند ادامه
سازمان ديده بان حقوق بشر روز جمعه از سوريه خواست به پيگرد قضايی يک نويسنده و فعال سياسی سوری که از نتايج انتخابات رياست جمهوری ايران درسال گذشته انتقاد کرده بود، پايان داده و او را آزاد کند. ادامه
اینترپل تایید کرده که اطلاعاتی درباره حملات احتمالی سلول های القاعده در آمریکا و اروپا دریافت کرده است.
کره شمالی روز جمعه در باره پيامدهای مانور يکروزه کره جنوبی هشدار داد و اعلام کرد که در صورت برگزاری اين مانور نظامی ، جواب آن بمراتب شديدتر و دامنه دار تر از حمله يکماه پيش خواهد بود. ادامه "
  • bject width="512" height="400">

علمی هنری


تا به حال چند بار صورتتان از شرم سرخ شده یا برعکس، از بیشرمی دیگران عصبانی شدهاید؟ استفان مارک، جامعهشناس، معتقد است شرم، حس ارزشمندی است که کمتر به آن توجه میشود. گفتوگویی با دکتر مارک در مورد احساس"شرمساری".



فیلمهای "روزهای شراب و گلهای سرخ" (۱۹۶۲)، پارتی (۱۹۶۸)، "ویکتور و ویکتوریا" (۱۹۸۲) و "این است زندگی!" (۱۹۸۶) از کارهای قابل ذکر ادواردز هستند. ( عکس زیر بازیگر اول و برجسته فیلم پلنگ صورتی  شادروان * پیتر سلرز * میباشد )
و اینها نیز چند پوستر از فیلمهائي هستند که ساخته بلیک ادواردزند.



No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information