12.14.2010








نیک آهنگ کوثر




کارتون / نیک اهنگ کوثر

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی می گويد که برکناری منوچهر متکی تاثيری بر سياست خارجی ايران نخواهد گذاشت و همزمان انتقادهای نمايندگان و رسانه های اصولگرا از تصميم رييس جمهور ايران در کنار گذاشتن وزير امور خارجه ادامه دارد. ادامه




تنه نزن / دیدی چه گهی خوردی احمدی ؟ حالا بخور ! قیمت نفتتو از زبون صاحب مردت بیرون کشید و رفت پشت سرت نفتشو ارزونتر به چینیها که بزرگترین مشتری توی معلول الحال و اون ارباب مجنون الحالت بودن فروخت ! معاملات گاز رو هم که ترکمنها از دست بیعرضت قاپیدن و حالا دارن کیف درامداشو میکنن! حلا تو موندی ونفت و گازی که اونارو باید زیر قیمت همه بفروشی البته اگه خریداری پیدا بشه که انصاف نشون بده و نه با بالای صد سال قرارداد! که میبنده و هزار جور تبصره و ماده که به نفعش باشه به اون اضافه میکنه! این ملت بدبخت مملکت رو برای حد اقل یک قرن دیگه به اسارت لطف و مرحمت خودش در بیاره!. ببینم حالا فکر میکنی برای هر بشکه نفت چند دلار میتونی درخواست کنی و برای هر مکعب گاز چند دلار؟! . بدبختی اینه که اگه شماها گورتون رو هم گم کنین برین هنوز مردم با هر رژیمی که روی کار بیاد  هنوز مجبوره به قراردادهائی که شما ادمخواران اسلامی با هر کشور و شرکت و مؤسسه ئی در جهان بستین احترام بگذاره و پایبند باشه و بسوزه و بسازه!.















منم سگ کوی حسین، دیوونه روی حسین
اسیر خود کرده مرا، زنجیر گیسوی حسین
کشته مرا، کشته مرا، تیغ دوابروی حسین
قدِ من خم شده از، قامت دلجوی حسین
چه خوش بود پیش خدا،زانو به زانوی حسین
بیا کنار قبرمن ، تابشنوی بوی حسین



















 گنجینهی هنرهای اسلامی یک کلکسیونر ایرانی یهودیتبار
    
 ناصر داوود خلیلی، یک یهودی ایرانیتبار متولد شهر اصفهان است که هماینک در انگلستان سکونت دارد. نام وی در فهرست ثروتمندان "ساندی تایمز" در سال ۲۰۰۷، در جایگاه پنجم قرار گرفت. علایق شخصی به هنر به ویژه هنرهای اسلامی باعث شده تا داوود خلیلی در طول سالیان متمادی مجموعهای از آثار قدیمی و با ارزش را جمعآوری کند که بهای آنها بالغ بر چندین میلیون پوند است. داوود خلیلی بخشی از مجموعهی خود را از روز شنبه (۱۱ دسامبر ۲۰۱۰) به مدت چهارماه در نمایشگاهی در شهر آمستردام در معرض دید علاقهمندان قرار داده است. در زیر جلوههایی از این مجموعهی با ارزش هنری را میبینید:







No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information