10.27.2010


Editor Daveed Fakheri
Saturday 10 . 30 . 2010
شنبه ۸ ابانماه ۱۳۸۹
שבת 22 חשבן 5771


imgres.jpg



Tony Blair's sister-in-law Lauren Booth converts to Islam after a 'holy
 experience' in Iran
I.S.Shadmehr
خواهر زن ۴۵ ساله نخست وزیر سابق بریتانیا « لورن بوث »  بعد از انکه به ایران که « با مفسد ترین حکومت روی زمین » اداره میشود سفر کرد و با به سر کردن « چادر » که نماد «‌توسری خوری زن » در جهان اسلام است » به زیارت ارمگاه مطهرین در انجا موفق گردید و در فضای جانبخش ندای « الله اکبر  » که با ادای ان کمات تروریستهای اسلامی جلو دوربینهای تلویزیونی سر بندگان خدا را میبرند  که سراسر ان محیط را فرا گرفته بود قرار گرفت، به گفته خود « شب » سر بر زمین گذاشت و صبح که برخاست ناگهان  پی به « حقانیت » مردم مظلوم « فلسطین »  برد و هم در همان حال نیز دلش  کشید که « مسلمان »‌شود!.!
این خانم که در حین وارد شدن بر روی سن مکانی که از انجا برای اولین بار گرویدن خود و « دخترک چند ساله اش » به اسلام « عزیز » را اعلام میکرد « تلو تلو » میخورد و مانند « خواهران ثارالله » « داش مشتی وار » راه میرفت  در پشت میکروفون قرار گرفت و اقرار کرد که تا پیش از گرویدن به اسلام روزانه تا ۲ بطر مشروبات الکلی مصرف میکرده اما  بعد از انکه در سفرش به ایران اسلامی به او « مرفین معنوی » تزریق گردیده چنان تمایلی به این دین شریف پیدا کرده که به محض بازگشت به کشورش به یکی از « اماکن پخش مجانی مرفین اسلامی » در انجا مراجعه و برای گرویدن رسمی به دیانت « عصامه بن لادن » خود را را در اختیار انان قرار داده است!.  او با هیجانی که بر روی سن به او دست داده بود همچنین افزود که بعد از گرویدن به اسلام « خمینی و خامنه ئی »  ديگر گوشت خوك نمیخورد و هر روز قرآن ميخواند و اكنون  ۶۰  صفحه قرآن قرائت كرده است‌،  ۴۵  روز است كه ديگر مشروبات الكلي مصرف نميكند كه اين بيشترين زمانياست كه در  ۲۵  سال اخير به مشروبات الكلي روي نیاورده است !
در ویدیوی زیر



به انتخاب بهرام چوبینه

احمدی نژاد حسب معمول سخنرانی خود برای شرکت کنندگان در همایش بازرگانی جمهوری اسلامی و برزیل را با دعا به زبان عربی آغاز کرد ولی از این نکته غافل بود که مترجم نمی تواند  دعا های عربی او را به زبان پرتقالی برگرداند . از آن طرف رئیس جمهور برزیل تصور کرد گوشی او صدا ندارد و صدای مترجم شنیده نمی شود و
به این ترتیب یک صحنه کمدی ایجاد شد که می بینید 

دیدار با 'سفیر میوه'


در گوشه ای دوردست از آمریکا، مردی ایرانی زندگی می کند که به او لقب "سفیر میوه" داده اند، مردی که از برجسته ترین پژوهشگران بین المللی در زمینه باغداری شمرده می شود و نتیجه تحقیقاتش را در گوشه و کنار جهان به کار گرفته اند تا پرورش میوه را متحول کنند.


به انتخاب مژگان هارونی


توصیف * زن مسلمان ایرانی * در کلام دکتر علی شریعتی 
به انتخاب الیزا شادنیا
زن عشق مي كارد و كينه درو مي كند...
ديه اش نصف ديه توست و مجازات زنايش با تو برابر... 
  مي تواند تنها يك همسر داشته باشد و تو مختار به داشتن چهار همسرهستي .... 
   براي ازدواجش ــ در هر سني ـ اجازه ولي لازم است 
و تو هر زماني بخواهي به لطف قانونگذار ميتواني ازدواج كني ... 
  در محبسي به نام بكارت زنداني است و تو ... 
 او كتك مي خورد و تو محاكمه نمي شوي ... 
         او مي زايد و تو براي فرزندش نام انتخاب مي كني...
او درد مي كشد و تو نگراني كه كودك دختر نباشد .... 
  او بي خوابي مي كشد و تو خواب حوريان بهشتي را مي بيني ... 
              او مادر مي شود و همه جا مي پرسند   نام   پدر .....
**************




*  ! همه چی ارومه  *
حمید طالب زاده
به  انتخاب الیزا شادنیا
یک سؤال

کمی به عکس پایین نگاه کنید، با دقت بیشتر، به لبخند آقایان توجه کنید بعد به پرسش زیر پاسخ بدهید
ایا میدانید پولهای نذری که من و شما برای بر اوردن حاجتهای نا امیدانه خود ملتمسانه به درون گاو صندوقهای مذهبی میریزیم و یا به منظور رفع بلا و اسیب از وجود دلبندانمان به پای مرقد مطهرین اسلامی در ایران اهدا میکنیم تنها حاجت گردن کلفتان جمهوری اسلامی را بر اورده میکنند و اسیب و بلا را از سر انان و دلبندانشان دور میسازند تا بر اوردن نیازهای و درخواستهای من و شما را؟! 
اگر جوابی به غیر از انچه در این « سؤال » امده داریم پس « ادامه » دهیم و گرنه بگذاریم ما اولینهائی باشیم که  در ضمن گذاردن احترام به « مقدسات » خود پولهای نذریمان را به پای دردمندانی بریزیم که بیشترین اسیبها را از این « حکومت لعنتی » دیده اند ، به خانواده های معلمان ، روزنامه نگاران ، اقلیتهای .... ، دانشجویان و دیگران در بند و تبعیدی و فراری و مقتول و یا اعدامی که از دور و نزدیک انان را میشناسیم ! 



polhaye-nazre_emamzadeh.jpg

0,,6037942_4,00.jpg


0,,2019306_4,00.jpg



0,,6148264_4,00.jpg

0,,1444128_4,00.jpg


101027204710_dream_recording_226x170_nocredit.jpg


101027094151_sneezing-monkey.jpg




nawskn62s2s7fz82ez7q.jpg



در دادگاه های * وطن اشغالی * چه میگذرد؟!
همسرم با من ازدواج كرده ولي با زن همسايه زندگي ميكند
lesbians-kissing.jpg

مردي با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواستي را به قاضي يكي از شعب ارائه كرد.
اين مرد ۳۲ ساله در حضور قاضي شعبه ۲۵۴ اين مجتمع مدعي شد كه همسرش دائم خانه همسايهشان است و اصلاً تعهدي نسبت به زندگي خود ندارد.
وي گفت: از اين وضع خسته شدهام، همسرم اصلاً به من و دو فرزندم توجهي ندارد و ميخواهم از او جدا شوم. همسرم از صبح به خانه همسايهمان كه يك زن مجرد است، ميرود و تا شب آنجا ميماند و هيچ خبري از من و فرزندانم ندارد.
وي در حضور قاضي دادگاه گفت: من ميخواهم از او جدا شده و حضانت دو فرزندم را برعهده بگيرم و باآرامش زندگي كنم.
زن  ۲۸ ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من هم از بهانهگيري شوهرم خسته شدم و من هم ميخواهم از شوهرم جدا شوم تا بتوانم با آرامش بيشتري زندگي كنم.
وي بيان كرد: من مهريهام كه  ۳۱۳ سكه بهار آزادي است را از شوهرم كه وضع مالي نسبتاً خوبي دارد ميخواهم. ما حدود  ۸ سال است كه با هم زندگي ميكنيم و ۲ فرزند داريم ولي حالا هيچ چيزي برايم مهم نيست و ميخواهم از شوهرم جدا شوم.
istockphoto_9261810-boy-and-girl.jpg
 برخی کلمات زنان ، معنی اتش زیر خاکستر را میدهند
 بهتر است که حواسمان جمع باشد!، از جمله
خبٌ :
 این کلمهای است که زنان برای پایان دادن به مکالمههایی استفاده میکنند که در آن حق با آنهاست و شما باید خفهبشوید.‏

پنج دقیقه :
 اگر مشغول لباسپوشیدن است یعنی حداقل نیم ساعت. هرچند پنج دقیقه دقیقاً معادل پنج دقیقه است اگر به شما پنج دقیقه بیشتر زمان جهت تماشای فوتبال داده شده باشد.‏

هیچٌی
این آرامش قبل از توفان است. معنی و مفهوم آن این است که باید به شدت گوشبهزنگ باشید . بحثهایی که با هیچی شروع میشوند، غالباً با خبٌ تمام میشوند.‏
بفرمایید:
 این کلمه اصلاً ربطی به اجازه دادن انجام کاری ندارد. "اگه جرئت داری" در آن مستتر است .
آه بلند :
 این در حقیقت یک کلمه محسوب میشود که معمولاً درست فهمیده نمیشود. آه بلند یعنی او فکر میکند شما یک احمق بهدردنخور هستید و او نمیداند چرا دارد وقتش را با ماندن و بحث با شما سر هیچٌی تلف میکند .

اشکال نداره :
 این یکی از خطرناکترین جملاتي است که زن شما ممکن است به شما بگوید. اشکال نداره یعنی اون به زمان طولانیتری احتیاج دارد که تصمیم بگیرد شما چگونه باید تاوان این اشتباهتان را پس بدهید.‏

ممنون
از شما تشکر میکند. فقط بگویید خواهش میکنم. هیچ حرف اضافهای نزنید . خیلی ممنون میتواند نشان دهنده یک خطر بالقوٌه باشد .

اصلاً هرچی
این ترکیب برای گفتن دهنت سرویسه یا مردهشورت رو ببرن استفاده میشود .
نگرانش نباش عزیزم، خودم انجامش میدم
یک جمله بسیار خطرناک دیگر. به معنی آنکه این کار به دفعات متعدد به شما محول شده و حالا تصمیم گرفته خودش دست به کار شود. این حالت معمولاً منجر به حالتی خواهد شد که شما بپرسید چی شده؟
اخر هفته زیبائی را برایتان ارزو میکنیم

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information