9.17.2010



سردبیر داوید فاخری
شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۹
Saturday, September 18. 2010
Shabbat, Tishrei 10 . 5771




عکاسان ایرانی در جشنواره بینالمللی انجمن عکاسی آمریکا PSA2010 خوش درخشیدند.
* زینب عربی * عکاس زن ایرانی،

مدال طلای « فوتو ژورنالیسم » 

جشنواره انجمن عکاسی امریکا را از ان خود کرد!.




بهترین عنوان این جشنواره را در بین عکاسان ایرانی، زینب عربی در بخش آزاد عکاسی مطبوعاتی (فتوژورنالیسم) بدست آورده است. عکس بدون عنوان زینب عربی موفق شده تا مدال طلای فتوژورنالیسم را از آن خود کند. همچنین در همین بخش علیرضا حسنزاده فرد و امین نظری همراه با دو عکاس آمریکایی و یک عکاس فرانسوی مدال برنز کسب کردند. در همین بخش عکسهایی از احمد خطیری، لقمان رحیمی، علی سامعی و محمد توکلی مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت
در بخش علایق انسانی عکاسی مطبوعاتی، محمد توکلی با عکسی از همایش شیرخوارگان حسینی موفق به کسب مدال نقره این بخش شد. در این بخش از عکسهای احمد خطیری، محسن رضایی، علی صفری و غلامحسین زارع تقدیر شده است.
در بخش عکسهای سفر عکسی از وحید قاسمی زرنوشه با عنوانایمانمدال برنز این بخش را کسب کرد و در بخش عکسهای الکترونیکی هم کریم فائقیان با عکسی با عنوان۲۴ موفق به دریافت مدال برنز این بخش شد
جشنواره بین‌‌المللی انجمن عکاسی آمریکا یکی از معتبرترین جشنوارههای عکاسی جهان است که هر چهار سال یکبار توسط انجمن عکاسی آمریکا (PSA) برگزار می شود.
**************

تنه نزن / یه وقت احمدی نژاد « ملیجک » معترضان به نظام جمهوری اسلامی « ایران اشغالی » رو « خس و خواشاک » صدا کرده بود ، حالام اقا بالا سر کور و کرش حضرت آفت الله خامنه ای که نه تعداد معترض ها رو میبینه که بتونه بشمورتشون و نه صدا میلیونیشونو میشنوه که مغزش سوت بکشه افاضات کرده : مخالفان داخل اقلیتی معدود هستند








...... اما گزارش شورای عالی امنیت ملی که منبع اصلی سخنان سردار مشفق است، نشان میدهد که از سویی برنامه ریزی برای انتخابات مخدوش 22 خرداد سال گذشته از مدتها قبل از این انتخابات و در سطح مدیریت کلان کشوری صورت گرفته و از سوی دیگر بازداشت های فله ای فعالان سیاسی، مطبوعاتی و مدنی بعد از انتخابات 22 خرداد براساس هدف و برنامه از قبل تعیین شده بوده و سپاه پاسداران در مورد بازداشت شدگان از قبل عملیات و مراقبتهای اطلاعاتی انجام داده بود.





هوشنگ اسدی






مقاله گاردین درباره فشارهای بین المللی

مقاله اي از فایننشال تایمز
مقاله گلوبال پست درباره وضعيت اقتصادی ايران
سخنان گنجی در مراسم دریافت جایزه آزادی مطبوعات
کیاموتورز هم به تویوتا پیوست
فتح: باند خامنه ای ـ احمدی نژاد برادران ایرانی را سرکوب می کند
رفسنجانی اجلاس خبرگان را با انتقاد افتتاح کرد
احتمال برکناری متکی قوت گرفت
افراطیون در صدد تعطیلی تئاترهای ضددولتی
تنه نزن / در رابطه با خبر بالا از کلیپی که از هنرنمائی اقای نوذر ازادی ( قاطبه )  به نام « اتللو » که انرا مناسب یافتیم استفاده کرده ایم که هم خاطرات خوشی را به یاد میاورد و هم تبسمی بر لب !
از "قرآن سوزی" تا "اهانت به قرآن"



فرهاد 
طرح های سیاسی / حقوق بشر


تنه نزن / اکثریت کسانیکه به خاطر وجود اختناق از « خناقی » به نام جمهوری اسلامی مجبور به فرار از کشور شده و در کشورهای دیگر رحل اقامت افکنده اند به مقامات شایسته ئی از هر نظر و در هر رشته ارتقائ یافته و همچنان نیز ارتقائ میابند ، ایا انان شایسته ان بوده و هستند که مقامات مملکتی را در اشغال دستان با کفایت خود داشته باشند و یا این چند تن سارقان عقل و شرف و ناموس و حیثیت و جان و مال ایرانیان مانند « خامنه ئی »  و « احمدینژاد » و ..........؟!
40d7cdd28af06c15215.jpg
ایران به دنبال آن است که معاملات خود با چین را نیز بر پایه یوآن انجام دهد
هفته خوشی را برایتان ارزو میکنیم

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information