6.18.2010




چهار شنبه، پنجشنبه و جمعه
۱۶، ۱۷ و ۱۸ ژوئن ۲۰۱۰
۲۴ ، ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۳۸۹
۴ ، ۵ و ۶ تموز ۵۷۷۰ عبری
سردبیر داوید فاخری




تنه نزن / اقای هاشمیان اکنون که دیگر زمان « طاغوت » نیست! ما الان در دهه چهارم عصر « طاعون » وطنمان زندگی میکنیم که ره اورد همان « کس و کسانی » است که امثال شما انان را بروی کار اوردند و هنوز هم همین شما که از دست رقبایتان فریادتان به در امده رو به قبله همان حاملان میکرب رژیم جمهوری اسلامی در « جمکران » نماز میگذارید!. از چه شکایت دارید؟ مگر از این «ره اورد ویرانگر » جز بی حرمتی و نابودی و ناموس بباد دهی و وطن فروشی انتظار دیگری هم میتوان داشت؟!. 
تنه نزن / اقای هاشمیان « سیلی اول » خیلی خیلی پیشتر از اینها به گوش همه نواخته شده و امروز اگر کسی بخواهد از « هتک حرمت » صحبتی بکند تنها خودش را سبک کرده است و بس !.
ته نزن / اقای هاشمیان بنیاد و منبع هر لجن و کثافتی که همه شما ها نیز بخوبی از انان خبر دارید در شهر قم است حتی راننده گان اتوبوسهای مسافربری نیز که مسیرشان به انجا میخورد توقف کوتاهی میکنند و هر کس  ( بلانسبت حضرت زهرا ع ) برای رفع « هرگونه » حاجت که دارد از ان پیاده میشود نیز میدانند که در انجا چه میگذرد . مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، فحشا ( رسمی و غیر رسمی ) ، را در انجا فراوانتر و ارزانتر از هر کجای ایران میتوان یافت و حالا شما شکایت از باند مافیای مذهبی قم میکنید که از سوی انان « هتاکان » صادر شده اند؟!.
تنه نزن / در همه رژیمها و حکومتهای استبدادی و فاشیستی و سرکوبگرانه که برای خوب جلوه دادن خود و بد جلوه دادن دیگران لازم است که کنترل عموم را در دست داشته و به دلخواه خود در زمانهای لازم نیز فتنه و اشوبی به راه بیندازد اولین نقطه ئی که به تصرف کامل خود در میاورد « رادیو و تلویزیون » و بعد رسانه های نوشتاری است که صدا و سیمای این رژیم بد نام نیز از این قاعده مستثنی نیست!.
شعارنویسی روی درب خانه‌ی آیت‌الله منتظری












دمیتری مدودف، رئیس‌جمهور روسیه



محسن کدیور سید حسن خمینی را به توضیح درباره ابهامات میراث سیاسی پدربزرگش فراخواند





تالار پارلمان اروپا





تیموتی گایتنر، وزیر خزانه‌داری آمریکا





مریم زندی





برنده‌ی جایزه‌ی صلح




 لاندن داناوان، شماره‌ی ۱۰، زننده‌ی نخستن گل ایالات متحده به اسلوونی






No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information