6.15.2010






تنه نزن / بخت برگشتگان میمیرند نه بیماران سخت!








ترکیه که حداقل از وجهه ئی نه چندان بد در جامعه
 بین المللی برخوردار بود با ارسال کشتی « حامل »
 تروریستهای اسلامی که ان تروریستها نیز خود 
 « حامل » * جنگ افراز و جنگ افروز های صلح
 امیز برای امت عزیز و دوست داشتنی غزه بودند
 چه گلی به سرش زده شد که حالا
 جمهوری اسلامی بی ابرو؟!. 
اعزام اولین کشتی حامل کمک



 ناوچه های گشتی اسرائیلی 



حمله به دفتر آیت‌الله صانعی


تجمع مقابل خانه آیت‌الله صانعی










طنز
پت و مت در چهارمردان قم
ابراهیم نبوی





کاریکاتور
نهضت بیانیه نویسی سبز ...۱۰ سال دیگر




عزم اتحادیه اروپا برای افزایش فشار بر جمهوری اسلامی






 دنیای « کاپیتالیستی » و « غیر کاپیتالیستی »
در افغانستان « گورستان شده » چه میکند ؟
 ذخائر معدنی طلا ، مس و لیتیوم در افغانستان!











تهران زير سايه زلزله

اقتصاد جهان به لبه پرتگاه باز میگردد
الف . صاد و شادمهر








صف کشی روحانیت دربرابر احمدی نژاد 
  • در سالگرد فرزندان مان ما را تنها نگذارید
  • ایرانیان خارج از کشور: ما همه با هم هستیم
  • صنایع کشور دچار اختلال جدی خواهند شد
  • تفسیر قانون وظیفه رییس دولت نیست 
  • یزدی: مخالفان خامنه ای گناهکارند 













  • شوهرآزاری بانوی صلح با کتک‌کاری و پرتاب لنگه کفش!

shirin_ebadi_07.jpgتنه نزن/ داوید
این تیتر خبری را که در بالا ملاحظه میکنید و بقیه انرا در پایان تفسیر کوتاهی که اکنون میاید خواهید خواند خبری است که دستگاههای اطلاعاتی جمهوری جهل و خون اسلامی برای اطلاع عموم ( داخلی و خارجی ) در اختیار رسانه های داخلی ( وابسته و غیروابسته ) قرار داده اند تا مردم بخوانند و یاد بگیرند اولین کسی که از این کشور برنده * جایزه نوبل * گردید زنی است که « شوهرش را کتک میزند ! ، به او کفش پرتاب میکند و پیراهنهای او راپاره پاره میکند ! » و اگر دستشان هم میرسید اضافه میکردند که * خانم عبادی * مادرشوهرش را نیز دندان میگیرد ، با چوب به دنبال خواهر شوهرانش میگذارد ،پشت سر دختران فامیل شوهرش صفحه میگذارد ، موجودی بانکی خانه را برداشته و با خواهر و مادرش به تجریش رفته و همه را برای خوردن گردوی تازه به اتش میکشد ! ».
راستی مگر این احمقهائی که این مزخرفات بویژه ( اعترافات تلویزیونی ) را به خورد مردم میدهند ابشخورشان کجا بوده که این چنین همه را به قیاس خود می پندارند که با تمام بی ابروئی بعد از هر مناظره و اعتراف که بر سرشان میاید بی هیچ رودر بایستی و ملاحظه ئي صد باره و هزار باره همان سناریو کهنه دروغ و تزویر و بی ابرو دارانه را تکرار میکنند و از یک طرف دشنام ملت ( نه امت ) ایران را به خود میخرند و از طرف دیگر تاسف و تمسخر جهانیان را به * لیاقتی * که از ما به انان نشان میدهند؟!.
خودتان اصل و بقیه خبر را دنبال کنید و در مقایسه با شکنجه گران « اسلامی در وطنمان » برای دستگاههای اطلاعاتی و ضد مردمی « صدام ، پینوشه ، اسد .... » یک صلوات بلند ختم کنید!.
شوهر شیرین عبادی گفت: "بارها خانم عبادی به من حمله کرد و با کفش من را کتک زد. همچنین پیراهنهای من را پاره کرد."

به گزارش شبکه ایران، پخش مستند پشت پرده زندگی و روابط کاری شیرین عبادی، مسائل جالبی را از نحوه روابط خانوادگی او فاش کرده است.
در این مستند که اخیرا از رسانه ملی پخش شد، شوهر خانم عبادی به رفتار نابهنجار او در محیط خانوادگی اشاره کرد و گفت: "من خیلی تحمل کردم تا زندگیام را حفظ کنم. با رفتارها و اخلاق نامناسب او هم ساختم."
شوهر عبادی در ادامه این مستند با ابراز تعجب از اینکه چگونه همسرش جایزه "صلح" دریافت کرده از کج خُلقیهای عبادی گفته و گفته که او عامل خراب شدن زندگی چهار نفری خانواده اش بوده.
شوهر شیرین عبادی در عین حال تاکید کرده که در برابر این رویه "بانوی صلح"، مجبور بوده است فقط و فقط "تحمل" کند:"حتی در یکی از سفرهای تفریحی که به فرانسه داشتیم، او شروع کرد به داد و بیدا کردن. البته من برای اینکه این مسافرت خراب نشود، بحث را ادامه ندادم."
شوهر شیرین عبادی اضافه کرد: "بارها خانم عبادی به من حمله کرد و با کفش من را کتک زد. همچنین پیراهنهای من را پاره کرد."
وی همچنین درباره وضعیت زندگی زناشویی خود گفت: "به قدری شرایط زندگی من عجیب بود که فامیل میگفتند تو زن نگرفتی، بلکه شوهر کردی و بهتر است به تو بگوییم آقای عبادی!"

بیان این مسائل از سوی همسر خانم عبادی درحالی است که وی خود را پیگیر مسائل حقوق بشر مینامد وحتی در مصاحبه های خود با رسانه های خارجی مدعی می شد همسر وی در یک اقدام متمدنانه کاملا پذیرفته که حقوق مردانه اش را به وی(عبادی) تفویض کند.

در نخستین سالروز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران، در تهران و بسیاری دیگر از شهرهای بزرگ ایران در ساعات پیش از ظهر امروز (شنبه ۲۲خردادماه – ۱۲ ژوئن) تنش زیادی در خیابان ها دیده می شد و شماری چشمگیری از ماموران انتظامی و نیروهای بسیج، افراد سپاه پاسداران و لباس شخصی ها رفت و آمد مردم را زیر نظر داشتند. تا ساعت انتشار این گزارش (۳۰ دقیقه پیش از ظهر تهران) هنوز خبری در مورد درگیری های احتمالی در پایتخت یا شهرهای دیگر دریافت نشده است. به گزارش خبرنگار آزاد در تهران، علاوه بر مامورانی که در خیابان ها به گشت زنی و یا رفت و آمدهای مداوم مشغول هستند، چند هلیکوپتر نیروهای انتظامی و سپاه نیز با پرواز بر فراز خیابان های اصلی پایتخت، آمد و شد افراد را زیر نظر دارند. این اقدامات احتیاطی در حالی صورت گرفته که میرحسین موسوی و مهدی کروبی به مردم توصیه کرده بودند امروز از برگزاری تظاهرات خودداری ورزند، زیرا ممکن است جانشان در خطر باشد. با این همه بیانیه های متعددی در تهران و شیراز و شهرهای دیگر انتشار یافت که در آن ها گفته شده بود دانشجویان مصمم به انجام تظاهرات هستند.


ادامه مطالب در
گزارشهائی از ایران، اسرائیل و سایر نقاط جهان ۳ 


No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information