3.12.2010






Laugh & Learn
سردبیر داوید فاخری


 به نظر میاداین تنها داماد نیست که میدونه امشب چه خبره ، بقیه هم یه چیزائئ حاليشونه!
عروسی داغستانیها
فرستنده پرویز ف











فرستنده مژگان هارونی
معنی زندگی کردن ان نیست که منتظر بمانی تا طوفان راهش را بکشد و برود ، زندگی کردن ان است که یاد بگیری چگونه همراه با ترنم باران برقصی !.

شاه دزد

فرستنده جیم اصف
پیرمردی تنها در مینه سوتا زندگی می کرد . او می خواست مزرعه سیب زمینی اش راشخم بزند اما این کار خیلی سختی بود. تنها پسرش که می توانست به او کمک کند در زندان بود . پیرمرد نامه ای برای پسرش نوشت و وضعیت را برای او توضیح داد
پسرعزیزم من حال خوشی ندارم چون امسال نخواهم توانست سیب زمینی بکارم . من نمی خواهم این مزرعه را از دست بدهم، چون مادرت همیشه زمان کاشت محصول را دوست داشت. من برای کار مزرعه خیلی پیر شده ام. اگر تو اینجا بودی تمام مشکلات من حل می شد . من می دانم که اگر تو اینجا بودی مزرعه را برای من شخم می زدی .
دوستدار تو پدر
پیرمرد این تلگراف را دریافت کرد :

پدر, به خاطر خدا مزرعه را شخم نزن , من آنجا اسلحه پنهان کرده ام .

۴ صبح فردا ۱۲ نفر از مأموران FBI و افسران پلیس محلی دیده شدند , و تمام مزرعه را شخم زدند بدون اینکه اسلحه ای پیدا کنند . پیرمرد بهت زده نامه دیگری به پسرش نوشت و به او گفت که چه اتفاقی افتاده و می خواهد چه کند ؟ پسرش پاسخ داد :

پدر برو و سیب زمینی هایت را بکار، این بهترین کاری بود که از اینجا می توانستم برایت انجام بدهم .

اینست که میگویند : در دنیا بن بستی وجود ندارد . یا راهی برای ان خواهی یافت و یا راهی برای انخواهی ساخت.

خانم خوش دید
فرستنده گلی فریور

خانمی در حالی که جلوائینه ایستاده بودو در همان حال به قد و اندام مشاالله داریش توی ان زل زده بود اهی با حسرت از ته دل اورد و گفت : اخ که من چقدر چاق و بد گل هستم و از شوهرش که در انجا حضور داشت خواست که برای ارام کردن و دلداری دادن به او از یکی از محساناتی که خدا به او داده تعریف کند .
شوهر در حالیکه به خواندن روزنامه عصری که در داشت همچنان ادامه میداد با کمال خونسردی در جواب او گفت  : اوه بله عزیزم از تمام خوبیهائی که خلقت به تو عطا کرده ان قدرت دیدت از همه تعریفی تر است
تا نشنوید باور نمیکنید!!!
فیلم زیر در باره دخترکی است ۵ ساله که با استفاده از شماره تلفن ( ۹۱۱ ) و با راهنمائی ماموران انجا جان پدرش که سکته کرده و نمیتواند از خود حرکتی نشان بدهد را نجات میدهد! . این فیلم به زبان بسیار ساده و بچه گانه انگلیسیست و دوستانی که انگلیسی میدانند اجرشان با خدا ! انرا برای دیگران هم توضیح دهند.







فرستنده داریوش ستاره

ایا میدانستید موجودات فضائی ! که به زمین نیامده اند را نه تنها برای فیلمهای خیالی  بلکه در واقعیت هم میتوان افرید !!
فرستنده  ادنا کاف







داستان از سال  ۱۳۵۷/۱۹۷۹ آغاز شد. در آن سال شکل های دایره ای عجیبی، در گندمزاری در انگلستان پیدا شدند. به زودی شاید شد که بشقاب پرنده ای از این گندمزار به هوا برخاسته و جای آن به صورت دایره ای از گندم های له شده باقی مانده است که ناشی از چرخ زدن بشقاب پرنده، در زمان بلند شدن است. این شکل های عجیب و هنرمندانه به زودی در کشتزار های دیگر هم دیده شدند. اما همه این ماجرا، از یک شوخی در بعد از ظهر یک روز تابستانی، شروع شده بود. سه دوست که مشغول صحبت درباره بشقاب های پرنده بودند، تصمیم گرفتند برای تفریح دایره های بزرگی وسط گندمزار ها، بسازند و ببینند که چه اتفاقی می افتد ! به این ترتیب سرگرمی شبانه دایره سازی با کار دو هنرمند دیگر عمومی شد. دایره های ساده ای که آنها می ساختند توجه دانشمندان سراسر جهان را به خود جلب کرد. در این فاصله هنرمندان دیگری هم به آنها پیوستند و در این کار از آنها پیشی گرفتند. این واکنش زنجیره ای ادامه یافت تا آنجا که به اسرار آمیزترین، پدیده فوق طبیعی قرن تبدیل شد و سالانه هزاران گردشگر را به گندمزار ها، می کشاند. این پدیده آنقدر جذاب بود که حتی سبب شد تا یک فیلم سینمائی درباره آن ساخته شود. پس از چند سال، هنرمند دیگری به نام " مت ریندلی " در انگلستان دوباره این شیطنت ها را از سر گرفت. او شک نداشت که این دایره ها ساخته ی انسان است و قصد داشت، نشان دهد که ایجاد گندم دایره ها چقدر آسان است.




او در یک شب به همراه دوستش وارد گندمزار شده بود و با استفاده از راه رفتن روی یک طناب، گندم ها را در دایره ای بزرگ، له کرده بود. دو روز بعد کشاورز آن کشتزار، به مقامات مسئول وجود این شکل عجیب را گزارش داد. ریدلی موفق شده بود که نخستین قربانی را فریب دهد. او کار خود را با روش های بهتری ادامه داد. اما وقتی ریدلی با تالیف مقاله ای با نام " اطلاعات گمراه کننده دولتی " به کار خود اعتراف کرد، هیچ کس به او توجه نکرد و حتی او را جاسوس و کلاهبردار خواندند ! مطبوعات همچنان این دایره ها را فضایی می دانستند. آنها ادعا می کردند که ایجاد دایره ها با سر و صداهای غیر زمینی همراه است ! و حتی کارشناسان می توانند دایره های اصلی را از تقلبی تشخیص دهند ؟! اکنون سالها از این ماجرا می گذرد اما هنوز افرادی وجود دارند که معتقد هستند که ایجاد گندم دایره ها کار موجودات فضایی بوده است. اخیرا ماجرای مشابهی در روسیه به وقوع پیوسته است. بار دیگر مسئله گندم دایره ها توسط افراد خرافاتی و نا آشنا به علم مطرح شد. اینبار مردم روسیه، عوامل دیگری مانند گرداب های پلاسمائی، میدان های عجیب نیرو و حتی شیطان را عامل ایجاد گندم دایره های اخیر می دانند.گویا دوباره این شیطنت ها از سر گرفته شده است.


نگاهی به دنیای کودکان

يشنهادهاي زير که به وسيله کارشناسان ارايه شده است مي‌تواند به شما کمک کند که فرزندان با هوش تري داشته باشيد :
فرستنده ادنا کاف

۱) به چشم کودک‌تان خيره شويد :
زماني که شما نوزاد شش هفته اي خود را درست در برابرتان بگيريد و به ديدگانش بنگريد، کانون چشم‌هايش حدود هفت اينچ است. اين مسير نگاه شما سبب اتصالات ياخته‌هاي مغزي مي‌شود و به کودک‌تان ياري مي‌رساند که جهان را به شناخته‌ها و نا شناخته‌ها، تفاوت‌ها و شباهت‌ها و طبقه بندي کند و اين مسئله، مهارت مهمي در فراگيري به شمار مي‌رود




۲) با کودک‌تان گفت و گو کنيد :
دانشمندان پي برده اند که صحبت پدر و مادر با کودکان شان در طي دو سال اول زندگي تأثير چشمگيري در شمار کلماتي که کودکان مي‌آموزند دارد، والديني که از همان ابتدا با کودک شان شروع به گفت و گو مي‌کنند، باعث خواهند شد تا آن‌ها کلمه‌هاي بيشتري را فرا گيرند.

۳) کودکتان را با موسيقي آشنا سازيد :
حتي اگر شما خواننده خوبي نيستيد، لالايي خواندن‌تان به رشد فکري کودک‌تان کمک مي‌کند. به نظر دانشمندان، موسيقي درک فضايي را در کودکان افزايش مي‌دهد و اين ادراک در فراگيري علوم و رياضيات عامل مهمي است؛ چون در رياضيات و موسيقي ريشه عصبي مشترکي دارند.

۴) کنجکاوي کودک‌تان را تحريک کنيد :
در واقع شما براي تحريک اين کنجکاوي مي‌توانيد به اتفاق آنان به جست و جو بپردازيد. اسباب بازي را برداريد و به آن بنگريد. سپس به دست کودک‌تان بسپاريد تا امتحانش کند. از اين که با او سينه خيز کف اتاق راه برويد، بيمي به خود راه ندهيد.

۵) اشياء را نامگذاري کنيد :
اين وظيفه پدر و مادر است که براي تقويت درک و فهم فرزندان اشيايي را که از حيث رنگ، اندازه و شکل با هم متفاوتند، نامگذاري کنند. موقعي که کودک يک ساله شما خودش از ليوان چيزي مي‌نوشد، شما مي‌توانيد وي را با واژه « آفرين » ترغيب کنيد. تحسين کردن پيشرفت کودکان، نه فقط سبب خشنودي شان مي‌شود بلکه ارتباط ميان قشر جلويي مغز و مخچه مياني را که محل درک احساسات است، تقويت مي‌کند. در سنين ۱۰ الي ۱۸ ماهگي، مغز اين ارتباطات را به انجام مي‌رساند .

 
اواز رفسنجانی !
فرستنده گلچهره / ایران




تازه رسیده ها از وطن

ادب از که اموختی از بی ادبان!
cid:15.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
شرط استخدام در بازار کار ایران
cid:17.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
تبریکات صادقانه و بدون شیله و پیله اهالی محترم خدمت « حاج عباس
جعفری و ّهمسران مکرمه ایشان » به مناسبت بازگشت از سفر مکه و مدینه
cid:18.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
دعوای نهادهای شهری بر سر اموال غصب شده از مردم !
cid:23.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
عجب! « سید علی » به زبان انگلیسی میشود « الکس » و ما نمیدانستیم؟ 
cid:32.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
 چه زنده و چه مرده بدهکار بده کار است و طلبکار هم طلبکار
cid:33.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
دامپزشکی برای انسانها
cid:43.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com
 انقلاب همانطور که نام خیابانها را عوض کرد نام میوه ها را هم 
cid:48.3322796036@web52306.mail.re2.yahoo.com





No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information