3.26.2010





عید پسخ ، عید ازادی و ازادگی را به همه هموطنان عزیزمان بویژه همکیشان خود تبریک و تهنیت میگوئیم و برای همه از خداوند ارزو سالهای بهتر از اینی که در ۳۱ سال گذشته تحت حکومت جهل و خون اسلامی داشته ایم ، در خواست میکنیم .




بهاریه .


 صفحه سبز



عزیزم * مهستی *




* پسخ * بر همگان مبارک . این عید باستانی که یاد اور پیروزی جهل بر منطق ، سپیدی بر سیاهی ، متانت بر زورگوئی و ملت قلیل بنی اسرائیل بر خودکامگان قدرتمند « ان رمان فراعنه که همان ایت الله های امروز باشند » بر همه ازادی طلبان هم میهن شادباش و تهنیت میگوئیم.












نوروز ۱۳۸۹ بر همه انانیکه به دور از هر گونه تعصب جاهلانه ایران را دوست دارند و همه شهروندان انرا * هموطن * صدا میکنند قدر هزاران خرمن از گلهای قطعه ئی از جهان به وسعت ۱۶۴۸۰۰۰ کیلومتر مربع ، شاد و سبز و خرم و مبارک باد .
سردبیر داوید فاخری






هم اوا با مرتضوی و پنگوئنها
عید و سال همگی بود مبارک

بی بی سی



جشن نوروز در کشورهای مختلف

نفرین بر جمهوری جهل و خون اسلامی در ایران که به دست انان همه برتریهای ملی ما متعلق به دیگران شد و همه نکبتهای « خشکه مذهبیهایشان » سهم ما !.

بزرگداشت نوروز در گرجستان




سر سفره هفت سین و یا هفت شین
زنان و مردان تاجیکی در غرفه‌های کوچک، انوان نان و شیرینی محلی، خوراکی‌های ویژه عید نوروز و همینطور سفره‌های هفت‌سین و هفت‌شین را به نمایش می‌گذارند.
اجتماع بزرگ مردم در استادیوم مرکزی برای برگزاری و بزرگداشت * نوروز ایرانی * و نه « اسلامی » که همراه با اجرای موسیقی و رقص و نمایشات دیگر بطور رایگان برای ملت انجام میگیرد.
آیین رسمی جشن نوروز با حضور
فروش خوراکیهای مخصوص عید نوروز
انواع خشکبار و آجیل، جزء جدایی‌ناپذیر سفره‌های نوروزی در تاجیکستان است.
* عروسهای بهار *  با لباسهای رنگارنگ خود نمادی از فرارسیدن بهار هستند

No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information