2.09.2010

هالاکاست / ضد یهودی گری - فارسی
بیست و یکم بهمن ( یک روز مانده به ۲۲ بهمن و به خیابانها ریختن وکلک ملایان را کندن )


خامنه ئی باز هم نالشمان کرد : نابودی اسرائیل حتمی است !
Iran Supreme Leader Ayatollah Khamenei with a pancake turban
نوشته داوید فاخری ۲ . ۹ . ۲۰۱۰
رئیس مافیای اسلامی در ایران با پیشبینی احمقانه و ناحساب شده ئي که سر زدن اینگونه رفتارها از این جماعت عقب افتاده بعید نمینماید در حالیکه از ترس روزهای سرنوشت ساز اینده در ایران که به دنبال برگزاری تظاهرات ضد حکومتی  ۲۲ بهمن  نابودی خود و همدستانش را انتظار میکشد مسؤول امور خارجه « جهاد اسلامی « را مورد خطاب قرار داد و گفت : کشور یهود در سرازیری سقوط قرار دارد و شما به مبارزه مسلحانه علیه اسرائیل تا نابودی ان ادامه دهید!.  
عماد مغنیه که به طرز فجیعی در اتوموبیل منفجر شده اش که در دمشق / سوریه اتفاق افتاد زنده زنده سوخت ، خیلی بدتر از انکه با طراحیهای وی اسرائیلیهائی کشته شدند !.
خامنه ئی ضد یهود که با روح سرگردان شیطانیش همه نیکیهای جهان را الوده کرده در ملاقاتی که با « رمضان صلاح » مسؤل امور خارجی گروه تروریستی « جهاد اسلامی » در تهران که یکشنبه گذشته برای تیغ زدنهای چند میلیون دلاری بیشتری به تهران امده بود تا در عوض انان اراذل و اوباش گروه تروریستی خود را برای کمک به ارازل و اوباش حکومتی ایران در قلع و قمع  تظاهر کنندگان و راهپیمایان ۲۲ بهمن به ایران بفرستد اظهارداشت : اسرائیل در استانه سقوط قرار دارد و با کمک خدا نابودی ان بطور حتم اتفاق خواهد افتاد ! » 
 محمود عبدالرووف المبحوح که بسیار فجیعانه تر از دو سرباز اسرائیلی که در سال ۱۹۸۷ ربوده و انان را شکنجه داده و به قتل رسانده بود سرانجام در هتلی در « دوبی » بعد از شکنجه های بسیار که به او داده شد به قتل رسید !.
به گزارش خبرگزاریهای داخلی جیره خوار و مزدور رژیم عقب مانده و جاهل  اسلامی ایران ، « افت الله » / ایت الله خامنه ئي بی انکه دلش به حال حتی یک زن و بچه فلسطینی که انان را به جای ارامش و صلح بسوی بمب و خمپاره وگلوله و مین میفرستد بسوزد از مدیر مسؤل امور خارجی گروه تروریستی « جهاد اسلامی » فلسطین خواست که به مبارزه مسلحانه بر علیه کشور یهود ادامه دهند ! او در هجویات ناشی از خماری دود و دم تریاک و شیشه اش که دیر شده بود همچنین ادامه داد : من به اینده فلسطین بسیار خوشبین هستم  و هیچ شکی در دل ندارم که کشور اسرائیل در سرازیری سقوط قرار گرفته است ! . او که در دل از تصور سرنوشت هیتلر و باقیماندگان او که چگونه به دست توانای  شکارچیان نازیها  برای همیشه از صحنه جهان ناپدید و به دیار عدم رهسپار گردیدند و میتواند هم دامن او را بگیرد به مرض مالیخولیا دچار گردیده و به چرند گوئی افتاده است در ادامه زیاده گوئیهای خود افزود و گفت : شکی نیست که در انتهای این سقوط ، فلسطین از دندان صیهونیستها خلاصی خواهد یافت و به مردم فلسطین باز گردانده خواهد شد و سرنوشت ان به سقوط خواهد انجامید !.
او کشورهای عربی را هم که بعد از شکستهای پیاپی در هماوردهای خود با اسرائیل به این نتیجه رسیده اند که صلح با ان کشور دارای مزایای بهتر و بیشتریست  تا جنگ با ان و از این نظر تصمیم به مراوده صلح با ان کشور گرفته اند از نیش کنایه های زهر اگین خود مبرا نکرد و ضمن انکه ان تصمیمات صلح خواهانه را « کمک به اسرائیل » نامید اضافه کرد که این کمکها در رسیدن مردم فلسطین به خواسته هایشان هیچگونه یاری نمیدهد !.
سردار علیرضا عسکری « معدن طلای اطلاعاتی برای اسرائیل » که در روز روشن در ترکیه ناپدید شد !!
چندی پیش مقاله ئی میخواندم که اصل صحبت ان ، موضوع وحشتی است که کشورهای خاورمیانه از جمله « جمهوری ادمخوار اسلامی از عملیات سازمان اطلاعاتی اسرائیل ( موساد ) به انان دست داده و این موضوع به حق هم هست چون علاوه بر سابقه عملیاتی این واحده زبده جاسوسی و ضد جاسوسی اسرائیلی در بیش از ۶۰ سال گذشته ، همچنین در سال گذشته میلادی و در اغاز همین سال نیز انان دست به عملیات ناشناس اما حیاتی به نفع کشور زده اند که با همکاری واحد ویژه ستاد فرماندهی ( سایرت متکال ) و واحد کوماندوئی نیروی دریائی همراه بوده که حیرت جهانیان از انچه که توسط انان انجام و به انحائی برملا گشته اند را برانگیخته اند مانند حمله به تاسیسات اتمی سوریه و مجازات « مغنیه » خرابکار هزار چهره فلسطینی و « بحبوح » فراهم اورنده سلاح برای گروه تروریستی « حماس » از ایران اسلامی و خریدن افسران با نفوذ و عالیرتبه سپاه پاسداران و کمک به فرار انان و دیگران به خارج از کشور و به دام انداختن دانشمندان اتمی جمهوری اسلام وغیره باعث گردیده اند که بطور نمونه « نصرالله » حزب الهی مانند موش ساکن کانالهای زیر زمینی فاضل اب لبنان گردیده و از ترس از دست دادن جان بی ارزشش جراّت خارج شدن از انجا را به خود ندهد !. دوستان ! هم اکنون ( سه شنبه ۵.۳۰ دقیقه بعد از ظهر نهم فوریه ۲۰۱۰ به وقت لس انجلس ) از برنامه اخبار کانال ۲ تلویزیون اسرائیل شنیدم که این دو واحد عملیاتی نامبرده در بالا ( سایرت متکال و کماندوهای نیروی دریائی ) بخاطر عملیات خارق العاده ئی که در خارج از مرزهای اسرائیل بمنظور اسیب رساندن به مواضع نظامی و استراژیکی دشمنان ملت و کشور یهود در سال گذشته انجام داده اند کاندیدای دریافت عالیترین نشان اسرائیل شده اند !!
خامنه ئی ، احمدی نژاد ، و سایر ضحاکان مار دوشی که فرزندان وطن را طعمه هوی و هوسهای نامردانه و غیر جوانمردانه خود کرده اند نیز از این قائده وحشت از  * بطور کلی اسرائیل * در امان نیستند! و دوستان برای انکه صحبت بیش از این به درازا نکشد تنها در یک جمله بگویم « پرت و پلاهائی که از زبان سران جمهوری اسلامی بر علیه اسرائیل اینروزها بیشتر از گذشته به گوش میرسند از عرق اخرین لحظه شماریهای حکومت انان است که بر کلیه وجود بی خاصیتشان نشسته و هر ثانیه نیز بر حجم ان اضافه شده و بر سرعت سرازیر شدن از اندام لرزان و متوحششان افزوده میگردد ! » .
داوید فاخری


سایت ضد یهودی عدالت ! ( پیروان سوسیالیزم علمی !!! ) را بشناسیم
فرستنده صاد شادمهر


No comments:

Post a Comment

POST توراه و هفطارای

Every Post's Information